![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juni 2010 Leeftijd: 19
|
Hier ook even wat fototjes van mij. Jammer dat ik alleen s'ochtends kon, volgende keer hoop ik er wel de hele dag bij te zijn. Iedereen die mee geholpen heeft met opbouw en organiseren en natuurlijk de eigenaar van de lokatie heel erg bedankt! Het was weer super geregeld. Als iemand belang bij een foto heeft (zonder mijn naam) kan je een mailtje sturen naar: renslindeboom@hotmail.com Tot volgende keer!(hoop ik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Rens Lindeboom; 11 september 2010 om 20:47 |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2006 Locatie: Dr88 Leeftijd: 32
|
Zeker weer een erg gezellige dag, namens de 'organisatie' hartelijk dank aan alle rijders ! Het was weer TOP ! Hierbij mijn foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Hier het vervolg: ![]() ![]() Mijn "lyste grutte" manneke (16 maand) was er ook nog even, tja je kan niet vroeg genoeg beginnen zullen we maar zeggen. Hahahaha ![]() ![]() Morgen komen de filmpjes online ! Bis nächste mal !!
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) Laatst gewijzigd door sjon_r; 11 september 2010 om 22:20 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Hallo allemaal die gereden hebben in Oudega, Ik heel wat gemist zie ik wel, want het was weer gezellig !! Een mooie ruime hal zeg, maar ook een mooie vlakke vloer, SUPER hoor !! Mooie foto's van de trucks buiten, jammer dat er geen VOLVO bij was, dus daar heb ik niks aan gemist hahahaha !!! Tja, en op de baan weer veel Scania geweld, weinig VOLVO p.s. het was nu buiten ook mooi weer, maar in zo'n hal rijden is tocg nog net iets mooie vind ik zelf. Heren, organisatoren weer (Volvo) petje af hoor, mooie baan uitgelegd. De Volgende keer ben ik zeker weer aanwezig !
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
heb ook zeker wat gemist helaas. erg leuke baan en veel mooie trucks. wie is de eigenaar van de holwerda vd vlist holtrop scania trouwens. dat is een erg mooie truck zeg. mischien een leuk project voor mijzelf om in 1:16 te bouwen. gr patrick |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 februari 2007 Locatie: Anna Paulowna Leeftijd: 29
| Citaat:
enne organisatie erg bedankt voor de mooie rijdag!! volgende keer ben ik weer van de partij!!!!!
__________________ greets Chris tja als het maar vrachtwagens zijn!!!!!! | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Zo gelukt ! Veel kijk plezier!
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) Laatst gewijzigd door sjon_r; 12 september 2010 om 10:30 |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo Sjon, Leuke filmpjes !!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |