![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juli 2009 Locatie: Herenthout Leeftijd: 34
|
Jordy, Herentals indu is maar 3 km van mijn deur. Dat bouwen hoop ik nog jaren te doen maar hopelijk ook nog een paar andere modellen dan allen mijn volvoke Als je eventueel vragen hebt mag je altijd een pbke sturen of eens binnen springen. grtz |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
als je wilt leren bouwen. begin dan eerst zelf is een normale tamiya te bouwen. als je het laat doen dan leer je het vaak nooit. ik begon ook met mijn eerste wedico conventional en een jaar later bouw, ik complete trucks. succes!! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2009 Leeftijd: 42
|
hallo model bouwers zijn er meer mensen die klachten hebben over bernett modelbau ,. ze praten maar mooi dat het verkeerd gestuurt is en het komt er aan. maar het gaat wel over een 5 asser dieplader. en daar zit wel een prijsje aan.. zo niet gaan we zelf naar duitsland en polizei. dus pas op bij bernett. zijn er meer met klachten over bernett modelbau. Laatst gewijzigd door thscania; 2 augustus 2010 om 15:00 |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo thscania u kan u ook eerst even voorstellen voordat u iets negatiefs hier meld, kijk anders maar op opgelicht sites, als u een site niet vertrouwd, het is toch iets van 4000 euries voor een diepladertje, maar mocht u hem binnen hebben dan wel een foto/verslag ervan hier plaatsen he??!! en het negatieve dan verwijderen, mvg markioo |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
zou je eventueel de link hier ook kunnen plaatsen?
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 27 januari 2008 Leeftijd: 63
| Citaat: Hallo Jordy, Wat een mooie website heeft jullie club, maar ook hebben jullie een hele mooie rijbaan zeg ! Ik heb ook even de foto's van de modellen bekeken, er zijn hle modellen bij !!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 4 augustus 2010 om 00:39 | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
|
wij hebben ook een mooie baan en site adrie!
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania bakwagen, volvo trekker, scania trekker 6x4 |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 27 januari 2008 Leeftijd: 63
| Citaat:
Wat verwarrend zeg Jordi en Jordy ! Nou ik heb de fout hersteld, maar jordy heeft wel de link geplaatst van de Belgische modelclub, dus ik dacht dat hij daar ook lid van was !! Sorry voor de fout ! Nou ja, in ieder geval hebben ze een mooie baan en website.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juli 2010 Locatie: genk(limburg be.) Leeftijd: 28
|
allemaal niet zo erg iedereen maakt eens een foutje he moet nog contact opnemen met de club of eens langs gaan voor lid te worden ze rijden wel maar 1 keer in de maand beetje spijtig maar zal eerst eens werk van moeten maken en men truckje gaan kopen of bestellen ik kan wel men jcb220 meenemen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |