![]() |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo jordy enkel nog een kleurtje voor de trailer vinden??!! in een verfshop/automatrialenzaak misschien wel een mooie kleur erbij zoeken hoor,de trekker ziet er al goed uit dus de rest ook graag,want dat alu staat nu niet echt mooi erbij vind ik, misschien op google afbeeldingen zoeken bij echte kippers voor voorbeelden qua kleurcombinatie, succes mvg markioo |
| | |
| | #50 (permalink) |
|
hallo jordy alles is mogelijk, je kan natuurlijk ook decals nemen, italeri heeft een serie trucks gehad met grote trailer decals is wel 1:24 maar of dat die decal over een amerikaanse trailer 1:24 zit of je neemt zelfde decal over de cabine 1:14 tamiya heen, is wel wat goedkoper neem ik aan, mvg markioo |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
hey om het te laten airbrushen dan ben je een kapitaal kwijt. net zoals markioo zij. gewoon een decal laten maken, helaas kan ik dit net niet maken. omdat de foto niet op een a4 gaat passen. gr |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juli 2010 Locatie: genk(limburg be.) Leeftijd: 28
|
ik ga toch eens zoeken al mss dat ik iemand vindt die da kan doen voor een redelijke prijs. heb wel iemand in de familie die in een letter shop werkt doen ook de bestikering op trucks voor bedrijven kan eens vragen als ze da kan laten maken bij haar op werk
|
| | |
| | #53 (permalink) |
|
hallo jordy ik had ergens gelezen over een meeting en er zou ook een airbrusher aanwezig zijn, kijk als je dan zou kunnen afspreken dat je model smorgens neerzet en hij de hele dag er aan mag spuiten als reclame en jouw voorbeeld erop spuit dat je misschien iets kan doen met de prijs, ik zal even zoeken waar ik dat nou had gelezen, waspik ofzo???!!! kom medeforummers als iemand het weet steek dan je vinger op!!!!!! ahhaaaa ik had gelijk zie topic demodag waspik een airbrusher in hun midden, mvg markioo Laatst gewijzigd door markioo; 29 augustus 2010 om 11:28 |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 november 2008 Leeftijd: 81
| Citaat:
Ik weet zeker dat dit niet tot de mogelijkheden behoort. vr.gr.adrie | |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juli 2010 Locatie: genk(limburg be.) Leeftijd: 28
|
hallo markioo alvast al bedankt voor de moeite wat je hebt gedaan. het moet nie de ontwerp zijn van op de foto he het mag ook iets anders zijn, en als ze de trekker alleen kunnen doen is ook goed. |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
toevallig ken ik 1 van de beste specialpainters van nederland. frans de weerd heet hij. ik zal wel is vragen aan hem of hij dit kan doen voor je. prijs is denk ik wel schrikbarend. maar wie weet? gr patrick |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |