![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juli 2010 Locatie: genk(limburg be.) Leeftijd: 28
|
hallo ben jordy nieuw op de forum. zo graag wa info willen over prijzen en winkels waar je trucks kunt kopen of site's. dan heb ik nog een vraagje, de wielladers en rupskraantjes bouwen jullie die volledig zelf of kan je die zo kopen?
|
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
|
hallo jordy, welkom op het forum. het is voor een ieder makkelijker als je je eerst eens in leest op het forum. al je vragn staan meerdere keren besproken. ook post je je vragen in een agenda. dit is om evenementen in te plaatsen.......
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania bakwagen, volvo trekker, scania trekker 6x4 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
hoi jordy welkom op het mbf. kijk eens op google daar staan honderden winkels op die trucks verkopen. zoals: hobma-modelbouw.nl conrad.nl muco-modelbouw.nl wielladers en rupskranen zijn als kit te koop van onder andere wedico,damitz en leimbach. maar schrik niet van de prijzen. voor iets goeds beginnen de prijzen bij 5000,00 euries. beste is een bruder ombouwen. gr patrick |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
zullen we beginners gelijk maar naar de duurste opties verwijzen??? Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek bespaart al heel veel geld ten opzichte van de genoemde winkels. daarnaast is duitsland vaak al een stuk voordeliger. (seidel modellbau) En mijn ervaring met lokale winkels is tegenwoordig toch al rampzalig zeker op het gebied van vrachtwagens. maar goed dat is mijn ervaring. maar kijk eens naar de sticky hierbovenaan. Ideaal leesvoer voor beginners met heel veel goede winkels. P.S. over de prijzen zoek maar is op wat bovengenoemde rekenen voor de Scania R470. 379 heb ik al voorbij zien komen...
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 25 juli 2010 om 02:40 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
hoi alwin het waren maar voorbeelden. ik zou eens kijken op marktplaats. daar staan vaak 2ehands trucks voor weinig te koop. reken er wel op dat er nog vaak wel dingen bij komt. zoals: zender,ontvanger,regelaar eventueel licht+geluid etc.. gr |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
hallo heb me wat beter verdiept in modedlbouw trucks hoe lang bouwen jullie op een truck? als je een truck gekocht heb en gebouwd hebt kan je achteraf nog wat uitbreiden met licht en geluid? wil de scania r620 kopen |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
de bouwtijd verschilt van persoon tot persoon en model per model over de clubs: in limburg weet ik er niet direct een zijn, wel een in brugge, mechelen, aalst en in edegem
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juli 2009 Locatie: Herenthout Leeftijd: 34
|
Als het me goed voorstaat zit er een club in genk. Maar heb er geen contactgegevens van. Als je wilt kan je altijd met mij contact opnemen woon maar een klein 30 min van hasselt. Wat het bouwen betreft heb ik op een tamiya knight hauler 2 weken gebouwd. (hier en daar een uurtje als ik tijd had) Mijn wedico Volvo heb ik rijklaar gemaakt op 3 maand. En hij is nu in ombouw voor betere rij eigenschappen te krijgen zit op 6 maand en zal waarschijnlijk uitlopen tot 1 jaar. Voor hij klaar gaat zijn. Grz Jimmy |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
hallo jimmy dan moet ik wat rond zoeken zal wel ergens iets opstaan als er een in genk is. wil een scania r620 kopen, had wa schrik voor de bouw maar da valt wel mee, paar filmpjes gevonden. daarmee dat ik vroeg hoelang de bouw duurde. ja herenthout weet ik liggen herentals industrie af heb daar men opleiding gevolgt op de vdab. dan ben je ook nog even bezig met bouwen of verbouwen groetjes jordy |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |