![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2010 Leeftijd: 31
|
Hallo mede bouwers Ik heb even een vraagje ik heb ergens iets gezien wat op de voorbumper zit het zijn een soort van antennes en er zitten ook ledjes is maar ik weet niet hoe het noemen en waar ik ze ken kopen. Ze zitten ook op deze truck. aan de zijkant van de voorbumper. De Asfalt Rockers :: Album Vriendelijke groet ivo. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
hmm breedtepeilers of peilstokken of iets dergelijks? geen idee waar je ze kan kopen
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo ivoscania welkom bij de truck forum je zou de eigenaar zelf kunnen vragen waar ie ze vandaan hebt, je hebt de foto ook ergens vandaan, heb ze wel in dortmund op de beurs gezien, kijk even op duitse modellbau sites en/of duitse modeltruck forum, je kan het ook intikken op google/ebay, mvg markioo |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
hey het is ook makelijk zelf te maken. met een dun hol pijpje van messing en die verwarmen en buigen. daarna een 3 mm led of 2mm gloeilampje met draad doorheen steken. dan spuiten en bevestigen. eb eventueel met dun plexiglas een glaasje omheen maken. succes!! gr patrick |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 november 2008 Leeftijd: 81
| Citaat:
vr.gr.adrie | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
| maar het staat wel stoer! ook op een truck zonder neus.
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania bakwagen, volvo trekker, scania trekker 6x4 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
dit is een truck van ron van veen. ik zou zeggen waag er is een mailtje aan commissie@asfaltrockers.nl hij is 1 van de comissie leden.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |