![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
| ja die worden hier gepost.... moet kunnen tog?? de bouwers houden graag hun topic vrij van dit soort leuke dingen, maar willen het wel op ons truckers gedeelte houden. het gaat tenslotte om vrachtwagens.
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania bakwagen, volvo trekker, scania trekker 6x4 |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 november 2008 Locatie: België SchriekCity Leeftijd: 22
| Citaat: en meneer waar is uw schijf van gisteren?
__________________ Vriendelijke groeten Volvo_freak, Volvo the Swedisch pride >>> www.rc-powertrucks.be <<< | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 27 januari 2008 Leeftijd: 63
| Citaat:
Hallo Marcel, Nee hoor, dit berichtje wordt niet verwijderd !! Ne. Marcel, we maken er geen dictatuur van hoor !! Ik heb het topic van Bart even opgeschoond en heb ik deze postings even in een apart topic gezet, want ik vond ze veel te leuk om te verwijderen !! bovendien moeten de postings die MBF leden plaatsen niet zomaar verwijderd worden !!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 oktober 2006 Locatie: Dr88 Leeftijd: 32
| Citaat:
LET OP: Dit heb ik op een ander forum gelezen. Dit is niet mijn eigen ervaring met dit viaduct. Het verklaard echter wel veel.... Verder zou ik zeggen, kom maar op met die leuke filmpjes! altijd lachen.....
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 juni 2008 Locatie: Hoogeveen Leeftijd: 34
| Citaat:
De een waardeert zijn filmpjes, en de ander kan hem wel schieten. omdat hij denkt de grappigste te zijn.
__________________ FG Truck MAN, Robitronic Mantis, GS Storm Evo, Kyosho Fazer GP, Xray M18 pro Member of Romulco Racing Team | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo op 1 van de filmpies dat chauffeurs tegen het verkeer in gingen rijden bij een oprit, dat was om een tolpunt te omzeilen,was net op tv en daar werd het bij vermeld, dus weten nu waarom ze met meerdere tegelijk zo stom deden, gaan we dit ook in nl krijgen als er tolpoorten komen??!! mvg markioo |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 27 januari 2008 Leeftijd: 63
|
Hmm, nog al spektaculair zeg, de cheuffer wordt naar buiten geslingerd door het zijraam, gewoon opstaan en niks mankeren !! Hij had dus niet zijn veiligheidsgordel om !!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Locatie: heist op den berg @ Belgium Leeftijd: 25
|
als je in het begin kijkt zie je dat het geen engelsman is, je ziet em namelijk van links naar rechts in het cabin vliegen,om dan terug naar links te vliegen los door het raam...tog wel ff verschieten denk :s
__________________ -------> WWW.RC-POWERTRUCKS.BE <------- |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2004 Leeftijd: 43
|
En zo dan we het dan maar even als er geen ruimte is. Truck Keren Op Bergpaadje - Opmerkelijk - Video - Zie.nl gr Marcel. |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo de chauffeur wordt eerst naar rechts geslingerd en daarna naar links naar buiten, het stuur zit gewoon links zie dashboard vorm/boog, rottierood bedankt voor het filmpie plaatsen, knap stuurwerk,ik mocht dit tijdens mijn rij opleiding niet doen,vond instructeur toen niet goed, mvg markioo |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |