![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 april 2010
|
Ik ben met mijn eerste Tamiya vrachtwagen bezig. Ik heb al wel behoorlijk ervaring in Tamiya offroad (XC, Bruiser, High lift etc). Nu ben ik met de laatste puntjes bezig en mijn vraag is eigenlijk deze. Als ik de support rod (cabine cab steun, de stang die de cabine tegenhoudt om te naar voren te kiepen bij het openen van de cabine) monteer zoals geschreven staat zie je de stang bij dichte cabine voor het raam zitten. Dat vind ik op zijn zachts gezegd niet al te mooi. Hoe hebben jullie dat hier opgelost? Het hele ding niet gemonteerd? Of hebben jullie een andere mooie oplossing? Max |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2010 Locatie: Dieren (Gelderland) Leeftijd: 32
|
Ik heb ook al een optie gelezen om je voorste scharnieren van het frame los te laten. Dan maak je ipv schroeven pinnen die je er los in hangt zodat je de hele cabiene in 1 keer kan verwijderen en weer plaatsen. zo kan je weer makkelijk een tussen plaat in je cabine maken zodat je daar achter je electronica kwijt kan. kijk maar is op het forum. grtn Boi |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| r 620, scania, tamiya |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |