![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2007 Locatie: schiedam Leeftijd: 45
|
Nou ik was bezig om de king hauler in een nieuw jasje te stoppen Dat was me aardig gelukt maar wou wel eens gek doen Endat was met een gave trailer te gaan beginnen nou het resultaat mag er dan wel wezen Na een hele lange tijd bezig te zijn geweest en met brainstormen is die dan eindelijk voor 96 % af wil nog er wat aan doen maar dat zien jullie wel in het filmpje wat ik gaat maken maar ik kon de modelbouwforum leden niet langer laten wachten ..:} om de Disco truck te laten zien alles is te bedienen via de zender zoals de lichten en de speakers van 2x 60 watt endaar op kunnen er nog ook 2 grote boxen aangesloten worden buiten de truck en zo is de truck geworden ![]() ja endan ou ik de trailer wel een beetje in dezelfde kleuren hebben dus ik was al op weg ![]() de voorkant ![]() en dit is dan het eind resultaat van de truck ![]() ![]() ![]() en zo is het met de lichten aan ![]() ![]() de discotrailer bevat rond de 82 ledjes en ben nu nog een rook genarator aan het inbouwen die ook via de zender te bedienen is maar dat gaan jullie wel zien in het filmpje die ik snel gaat maken En nu word het tijd om me bij een club te gaan voegen dus die moet ik nog wel even gaan uitzoeken welke dat word beste forum leden als je vragen heb dan hoor ik dat graag nou filmpje staat erop veel kijk plezier http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ube&tubeid=370 YouTube - tamiya discotruck Mvg topgun
__________________ Modelbouw topper Laatst gewijzigd door topgun; 2 mei 2011 om 16:48 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
hoi geert ja ik ga in het weekend een filmpje maken van de discotrailer maar ja ik merk ook dat de mensen weinig zeggen maar goed nou ik ga me best doen mvg topgun
__________________ Modelbouw topper | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| ja dank je wel hier is het filmpje te vinden veel kijk plezier YouTube - tamiya discotruck mvg topgun
__________________ Modelbouw topper |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2008 Locatie: Hofstade, Belgium Leeftijd: 37
|
Hey Topgun, de truck is helemaal de max!!! Zeer mooi gedaan, mooie klank ook nog. Ik heb ooit ook al het idee gehad zo een trailer te maken maar nu er zo een mooie is hoeft dat niet meer Zeer mooie truck, zou zeggen ga zo door! Geert |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
|
dat heb je erg leuk gedaan! mooie combinatie! misschien kan je nog wat lampen maken aan het luik! zo kan je het publiek verder opzij ook van verlichting voorzien! ook kan je evt een soort speakers aan het luik maken. weet niet of de aandrijving het trekt. speakers hoeven niet veel te wegen. je zou zwart karton kunnen nemen bv. je kan wel trots zijn op je mooie creatie! m.v.g. jordi
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania trekker 6x4, volvo trekker |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2008 Locatie: Rotterdam
|
nice work op welke manier heb je het luikje laten open en dicht gaan? en op welke manier bedien je alles? met multi switches?
__________________ Ford aeromax met in aanbouw dieplader voor scheepsvervoer+ volvo Fh12 met dieplader olifanttransport en dichter dicsotrailer in aanbouw+vuilniswagen |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
hey topgun. ik vond dit filmpje ook nog van jou. ook erg leuk gedaan. YouTube - pat ze truck movie gr |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
allemaal heel; erg bedankt voor de reactie maar de truck is nog niet af want ik wil er nog meer inbouwen zoals een rookgenerator en ik wil ook nog wle wat met het poduim doen maar ben nu strobescoop lichten aan het maken en jordi ik ga geen speakers op de klep maken want dat word alleen te zwaar de klep kan wel wat hebben hoor maar er kom genoeg geluid uit en ik kan er zelfs nog buiten de truck 2 boxen op aan sluiten ![]() en ik kan ook de volume regelen via de zender ![]() en skyblue ja ik doe me klep open met een schuifje daar heb ik een snelheidsregelaar op gezet dus dan kan je zelf de snelheid bepalen en rc modelbouwer ja is leuk he dat filmpje van de man en de scania maar goed ik ga weer verder bouwen aan de lichten en de rook maar als het weer beetje klaar is dan volg er zeer zeker wel weer een filmpje nou en nu maar eens kijken bij welke club ik me gaat bijvoegen ik hou jullie op de hoogte mvg topgun
__________________ Modelbouw topper Laatst gewijzigd door topgun; 2 mei 2011 om 17:15 |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
ik heb er een grote printplaat in zitten die kan ej zo kopen alleen zelf solderen hihhihhi mvg rob
__________________ Modelbouw topper | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
dat is wel knap gedaan
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |