![]() |
| | #1 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 april 2010 Locatie: n.v.t.
| Citaat:
__________________ -\8/-SCANIA-\8/- Laatst gewijzigd door -\8/-robin-\8/-; 4 september 2011 om 14:54 | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 april 2010 Locatie: n.v.t.
| Citaat:
Gr Robin
__________________ -\8/-SCANIA-\8/- Laatst gewijzigd door -\8/-robin-\8/-; 25 april 2011 om 21:47 | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2009 Locatie: Leiderdorp Leeftijd: 36
|
Je kan bij bv Airbrush Almere, maar ook via het modelbrouwersforum vellen krijgen waarmee je zelf decals kan maken. Voor Laser of inktjetprinter. Voor de inktjet moet je dan ook een fixeerspray gebruiken om te zorgen dat de inkt niet uitloopt. Voor het bestellen van kant en klare decals kan je Scaleprint proberen scale AIRBRUSH SERVICES ALMERE - Diverse materialen Decal papier - MODELBROUWERS.NL, forum, kennisbank en winkel voor modelbouwartikelen -
__________________ Groetjes William |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
het nadeel van zelf decals printen met een laserprinter of inktjet, is dat je geen wit,zilver,goud en chroom kan printen. of je moet een alps of oki printer aanschaffen, maar zijn erg moeilijk te vinden en de prijs is ook erg duur. gr |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2009 Locatie: Leiderdorp Leeftijd: 36
|
Wit kan wel, want je kan witte vellen bestellen. Normaal zijn ze transparant. Chroom of goud heeft ook niet iedereen nodig, dus ik denk dat je hier een heel eind mee kan komen.
__________________ Groetjes William |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 12 januari 2012
|
Ik heb pas geleden decals op maat laten maken bij modelraketten.nl Wit kan inderdaad met decals met witte ondergrondkleur. Ik heb vandeweek ook net via die site losse vellen besteld, transparant en witte. Nu proberen of ik het zelf ook kan maken. Heb alleen beschikking over een monochroom laserprinter. Voor de laser decals heb je trouwens geen sealer of zo nodig. Gewoon weken in bakje water en voorzichtig aanbrengen. Je kunt voor duurzaamheid wel een laagje blanke acryllak aanbrengen. Groet, Joris Laatst gewijzigd door Joris van Laak; 13 januari 2012 om 14:26 Reden: iets vergeten |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |