![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2010 Locatie: Spaubeek Leeftijd: 16
|
Beste Truck Bouwers. Ik heb hier een topic aangemaakt omdat iedereen hier of zijn haar vraag kan stellen. Dan hoeven er geen 20 worden aangemaakt. Dus nu 1 topic voor alle vragen. MetVriendelijkeGroet, Jordie Bouwens
__________________ More Modelbouw: click here ..Thanks timmi Your Stuff His Super Quality... |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Zoals jullie weten zit bij een bouwpakket van die standaard velgen in. Met die saaie chrome kleur. Hoe krijg ik die er af? Want wil ze andere kleur spuiten. MetVriendelijkeGroet, Jordie Bouwens
__________________ More Modelbouw: click here ..Thanks timmi Your Stuff His Super Quality... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2010 Locatie: Stekene
|
Als de oppervlakte nog in goede staat is gewoon lichtjes mat en glad schuren(schuurpapier) en dan de verf erop met eventuele primer. edit; goed idee! Mvg, Sander Dk.
__________________ tamiya df-02 brushless 8,5t, thunder tiger ts4n drifter_ mini titan e325 |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 april 2008 Locatie: Harderwijk Leeftijd: 21
| Citaat:
__________________ Groet Niels | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Ik wil alleen het chrome er afkrijgen, er overheen spuiten vind ik maar niks. Heb het opgezocht maar vind geen oplossing
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2010 Locatie: Stekene
|
eerst wat mat schuren en dan erover verfen, dan zal je het er niet door zien en het zal mooi glad zijn anders in; thinner of wasbenzine ofzoo. Ik weet ook niet op welke basis die verf gemaakt wordt...
__________________ tamiya df-02 brushless 8,5t, thunder tiger ts4n drifter_ mini titan e325 |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Is wel veel werk voor alles mooi te krijgen....Voor wat hoort wat. MetVriendelijkeGroet, Jordie Bouwens
__________________ More Modelbouw: click here ..Thanks timmi Your Stuff His Super Quality... | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
ik zit ook steeds meer de kant op te gaan om een truck te kopen. een man 6x4 van tamiya. ik zie vaak dat ze alles mee spuiten, bijv. de wielkasten achter. dit is toch een ander materiaal dan het witte plastic (abs) kan hier gewoon de TS over heen of moet er eerst een priamer op. en de cabiene moet dat ook met praimer??? zijn er zoiezo verschilende priamers van tamiya?? ik wil wel alles met tamiya verf spuiten of met een potje. ik weet het veel vragen maar dan weet ik alles wat ik moet weten gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo de wielkasten zijn ook abs kunstof tamiya spuitbus primer/grondverf is t beste TS is voor de kunstoffen, PS voor de polycarbonate bodies zeg maar de doorzichtige welke geen grondverf/primer nodig heeft, alle te spuiten oppervlakken moet je primeren voor goede hechting mvg markioo |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Even nog een vraag van mij: Weet iemand waar ik deze glaasjes vandaan kan halen? Want ik zoek namelijk -8x oranje en -14x rood. Zie hier onder de foto van welke glaasjes ik bedoel: ![]() MetVriendelijkeGroet, Jordie Bouwens
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |