![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2009 Locatie: Tijdelijk in Woubrugge Leeftijd: 31
|
de geruchten over verkerk kloppen idd.. De nieuwe R-serie word door verkerk gebouwd en geproduceerd in samenwerking met Tamiya, maar de verkerk naam blijft. Voor wat de volvo betreft, niemand weet wat er precies gaat gebeuren. Er schijnen heel veel ontwikkelingen te zijn, maar het probleem zit hem bij de rechten om de volvo onderdelen te mogen kopieren. |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat:
Ik heb de cabine gezien vandaag gezien in Elst van Fabiaan, het is een hele mooie volvo FH III cabine, mooi gedetailleerd compleet met lampglaasjes. Ziet er netjes uit voor deze prijs. Fabiaan, Succes met de bouw van de FH 16 Zwaartransporttrekker, komt helemaal goed !!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 februari 2007
|
Het word bijna zeker een "Truck van het Jaar" Citaat:
| |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Werkendam. Leeftijd: 38
| Citaat:
al eerder modellen zijn uitbracht, is de kans daarop dan ook groot. Of ze komen met een nieuw merk op de proppen (Daf, Iveco, Renault) ![]() MVG, Raymond -\8/-
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 april 2010 Locatie: Ninove (Oost-Vlaanderen) Leeftijd: 27
| Citaat:
Voor mij mag het gerust een iveco zijn!!! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |