![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 maart 2011 Leeftijd: 29
|
Hoi model truckers, is er toevallig al iets bekend of er een nieuwe tamiya truck komt en wanneer. En misschien of een van jullie ook weet wat voor model het word. Groeten Randy |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo ik heb me laten vertellen dat verkerk in samenwerking met tamiya een nieuwe scania R zou uit willen brengen, en ook de nieuwe volvo fh16 III was in de planning, al hebben ze veel in de planning zie scania 141 cabine, ik heb intussen mn volvo fh16 III cabine 1:14 ergens anders besteld, mvg markioo |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2008 Locatie: noordwolde(Frl) Leeftijd: 42
|
Om het maar even bij de feiten te houden.... en niet wat wie wat of waar nu zou willen. Het volgende van Tamiya is een MAN twee asser!!!!!!!!!!
__________________ fairmount BB Vaargoep De Golf - Oosterwolde (frl) |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2009 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 18
|
Nou erg orgineel van tamiya. Hadden beter een ander model kunnen maken. En van 3 asser naar 2 asser is ook met een beetje inzicht zelf te maken. Had liever een daf gezien want die heeft tamiya niet. Grtz.
__________________ Liebherr hc-l 355 in aanbouw. Mercedes sk 8x4 in aanbouw. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Werkendam. Leeftijd: 38
| Citaat:
Doe mij dan maar de nieuwe Mercedes Benz Actros V8 Black Edition. ![]() MVG, Raymond -\8/-
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2011 Leeftijd: 18
|
Tamiya laat vrijwel nooit iets horen over de ontwikkelingen van een model. Vanaf het moment dat ze met het eerste nieuws komen, is het model over het algemeen binnen 6 maanden verkrijgbaar. Tamiya is niet dom, en ze hebben een reputatie hoog te houden. @Markioo, Robin had het erover dat hij een cabine mocht nabouwen van een Volvo, en dat hij daarvoor bij de Volvo fabriek langsmocht. Het is dus niet dat Verkerk in samenwerking met Tamiya een modelletje bouwt. Zou ik mogen vragen door wie jij je dat heb laten vertellen? |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo dat heb ik meen ik ergens of op een show of in winkel gesprek opgevangen, weet het niet meer precies, mvg markioo maar zie hier de volvo http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...m=320705473926 Laatst gewijzigd door markioo; 27 mei 2011 om 08:07 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2007 Locatie: belgie Leeftijd: 44
|
ik heb de volvo in mij in bezit en past gewoon op het origineel onderstel van tamiya volvo , zonder één aanpassing , is gewoon weg een prachtstuk . De bouw er van komt mss hier op het forum , dat zie ik nog wel het wordt een zwaarlast trekker FH 16 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |