![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2008 Locatie: Dordrecht
|
Hallo Truck Gek, Kijk even op de site van www.rcbrugge.be Als je kijkt bij de foto's, modellen, daarna trailers, dan bulk. Daar staat een cement onderlosser! moet je even contact opnemen met een van de mensen van brugge. ik denk dat FABI hier van het forum je wel kan helpen. Gr Pieter
__________________ Scania v8 power is S-U-P-E-R |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat:
De cement trailer is gebouwd door Bred Last
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2007 Locatie: NH beverwijk Leeftijd: 23
|
Best mensen De kogel is door de kerk ! Ik ga de nieuwe eutersilo Van schink kopen . En ik wil ook kunnen laden zijn er tankjes tekoop die je er in kan bouwen ? En kan ik die lossen via een lucht compresortje? Maar is dat er zo klein Mvg daniel |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
| Google Probeer ook zelf wat dingen uit te zoeken tevens wat voor tanks bedoel je? ik begrijp niet wat je met tankjes wilt dus leg dat eens uit. compressors heb je in alle soorten en maten
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Die je er in kan bouwen om bijwijzevan poedersuiker te kunnen laden . En het is alleen een vraag of die er zijn anders moet ik ze zelf maken van een trechter of zo . maar als er wel tankjes zijn is dat natuurlijk makkelijker Gr daniel |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
Hoi daeny Dank je wel voor je tip ! Ik heb er echt wat thank you . Ik heb de trailer met 2 weekjes dan ga ik eerst kijken hoeveel plek ik heb in de trailer Mvg daniel | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |