![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2007 Locatie: NH beverwijk Leeftijd: 23
|
Hallo beste modelbouwers ik heb een vraagje , kan iemand voor mij een Feldbinder Kippsilo maken voor achter een tamiya truck. ik ben zelf internationaal chaffeur en heb heel weinig tijd vandaar deze vraag. ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen . mvg daniel Laatst gewijzigd door truck gek; 24 juni 2011 om 11:54 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tremelo (België) Leeftijd: 18
|
Ik zou het heel graag maken als er een bouwpakket van bestond ofzo, maar zelf maken durf ik niet te riskeren... (toch niet voor iemand anders ps: zie voor silo: Scania v8 mit Feldbinder - Kippsilo - Scania-Modelle - Modelltruckforum mvg Maarten |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
|
deze vind je niet veel in de modelbouwwereld omdat deze erg moeilijk te maken zijn. er is volgens mij een duitser die deze voor de verkoop maakte als kit. deze stond altijd in bemmel naast barnhausen dacht ik. ik zal eens zoeken. gr |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
ik ken 1 duits bedrijf die een soort silo maakt hiervoor. maakt ook 1/8 body's. Zit nu helaas niet thuis dus kan helaas niet even opzoeken voor je. Dacht iets met schmidt 1/8.de ofzo.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
| Citaat:
alleen dan voor 1:1 trucks. gr | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Mvg Daniel | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo er is een duitser die maakt containertrailers en tanktrailers heel gedetaileerd, maar 1 vraag nu niet stellen ,wie is dat dan???!!!! ik zal kijken of ik het nog terug kan vinden of het staat misschien op duitse forum/google zoeken onder containertrailer ofzo iets mvg markioo |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2011 Locatie: Brasschaat Leeftijd: 41
|
bedoel je "Fossy Bäär" hier is een link naar zijn topic op een duits forum Container / Beladung für Trailer - Sattelauflieger - Modelltruckforum |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Beste mensen Echt jammer dat er geen nieuwe actros in tamiya schaal is haha !!! Dat is wel een minpunt een actros in combinatie met een felbinder kippsilo . Dan heb heb je een mooi spulletje ... Maar de M.A.N is ook niet mis die heb ik nu wel een gaaf ding maja het liever een actros . Mijn excuus daarvoor haha |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo neen die tanktrailer containertrailer was het niet was een site met hele mooie niet al te dure modellen en een mooie actros 1:16/1:15 is er toch van scale art heeeel erg gedetaileerd maar ook met prijskaartje vraag hobma modelbouw in elst of ie hem heeft die is dealer ervan ik zoek morgen wel even naar die trailer leverancier mvg markioo |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |