![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juni 2011 Leeftijd: 41
|
Na heel wat af te hebben gelezen de laatste dagen/weken zal ik mezelf maar eens even voorstellen. Ik ben Arno, ben nog net 40 jaar. Heb vroeger veel met modelbouw gedaan meeste trucks schaal 1/24, laatste jaren eigenlijk helemaal niet meer en vorig jaar net voor de verhuizing nog de laatste restje weggedaan. Maar het begon toch allemaal weer wat te kriebelen, dus vandaar maar eens gekeken wat er zo allemaal nog te bouwen viel. Als snel viel mijn oog op Tamiya Trucks, en van het een kwam het ander. Bezit nu een Ford Aeromax, de afgelopen weken me lekker bezig gehouden met de bouw hiervan. Dit is mijn eerste RC-Truck De volgende stap word zelf een trailer maken voor deze truck. Heb vandaag nog wat materialen gehaald om een stenentrailer te gaan maken, zal eens kijk om hier misschien een bouwverslag voor te maken. De afgelopen dagen een aantal van jullie verslagen doorgekeken en wat kunnen jullie mooie dingen maken zeg. Nou mocht je nog iets willen weten dan hoor ik het wel. Groetjes, Arno Laatst gewijzigd door Schumi; 25 augustus 2011 om 21:47 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hoi schumi welkom op t forum als je een hele mooie stenentrailer na wil maken moet je eens bij de 1:50 wsi modellen kijken ik gebruik die modellen als voorbeeld omdat je niet altijd tekeningen krijgt en er niet alles op een tekening staat voor 30 euries heb ik laatst bij ze een uitschuifbare containertrailer gehaald zo gedetaileerd met remleidingen eronder en een kraan erop met eventueel lading los erbij zo zijn er 3 en 4 asser stenentrailers www.wsi-models.com en je kan er gewoon zaterdags heen om te kopen of webshoppen succes met je bouw mvg markioo |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo Arno, Welkom op het MBF Truckersforum Veel kijk en bouwplezier
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Werkendam. Leeftijd: 38
|
Hallo Arno, welkom op het MBF-forum. Veel lees- en kijk plezier. Overigens wel apart dat je een Amerikaanse truck met stenen trailer gaat maken, dat zie je niet zoveel tussen al dat Scania en MAN geweld. Veel succes met de bouw ennuhh, foto's daar houden we van. MVG, Raymond. -\8/-
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |