![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Werkendam. Leeftijd: 38
|
Gespot op joepie tjoepie, de Nieuwe Mercedes Benz Actros. De koplampen lijken wel een beetje op die van de 3e generatie Volvo FH3. Ideetje voor Tamiya? YouTube - ‪www.mbblog.de Der NEUE Mercedes-Benz Actros - Fahrimpressionen‬‏ MVG, Raymond. -\8/-
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
mag ook in het hokje renault magnum
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Tja, de trucks beginnen ook al steeds meer op elkaar te lijken, net als de personenauto's Geen eigen indentiteit meer (eigen gezicht) Het wordt een eenheidsworst in de toekomst, steeds meer truckmerken gaan samenwerken om de ontwikkelingskosten te drukken.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 17 september 2007 Locatie: NH beverwijk Leeftijd: 23
|
Beste mensen Ik vind de nieuwe actros een onwijs mooi ding ! Alleen de zeikant vind ik te strak. Had wel wat meer lijnen mogen hebben. maar de voor kant vind ik echt bruut ! en het interieur is echt geweldig ! Onwijs mooi net en luxe auto kan niet wachten om is met dat ding te mogen rijden een keer Mvg daniel Maar het is en blijft een actros een top auto |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
| Citaat:
deze dus Google Afbeeldingen resultaat voor http://lh3.ggpht.com/actrosgeert/SCH2UvG79QI/AAAAAAAAADs/Jw7K0cCkuy8/MB-Actros-1860-Cruiser-Hobo-191005-04-H.jpg | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Hallo Patrick, ik ben het met je eens dat deze uitvoering veel mooier is en vooral in de 6x2/4 uitvoering zoals hieronder. ![]() Maar het is de tijd van strakkere lijnen. MVG, Raymond. -\8/-
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Het geeft net wat meer body aan de truck. MVG, Raymond. -\8/-
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 april 2009 Locatie: putten Leeftijd: 18
| Citaat:
deze staat in de rij van de scania estepe die ook hoger is dan normaal. gr | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |