![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2007 Locatie: Vroomshoop, Overijssel Leeftijd: 18
|
hey, ik wil graag een model graafmachine kopen waar kan ik die kopen? mvg wybo
__________________ |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2009 Locatie: tussen breda en eindhoven
|
een goede kun je kopen maar die prijs wil je waarschijnlijk niet uitgeven. maar als je 'm zelf bouwt ben je waarschijnlijk meer kwijt. er staat er wel eens op marktplaats. maar zoals al gezegd is die prijs best hoog
__________________ als het haast heeft, moet je het door een ander laten doen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
Leimbach, Liebherr Modelle, Damitz en Wedico zijn een paar verkopers
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 64
|
Hallo Wybo Ik zal proberen netjes te blijven.Je bent al langer lid van het forum.Ik mag dan wel aannemen dat je weet dat dit topic hier niet thuis hoort. Dit hoort thuis bij de model truckers.Nu moet onze moderatot(Piet dus)weer een topic gaan verplaatsen. Beter opletten a.u.b. Mvg Opa Wil
__________________ Zwaartransportfanaat |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
@Opa Wil: Misschien dat hij zich miskeken heeft omdat er hier letterlijk bouwmachines bijstaat op topic: een graafmachine is inderdaad een serieuze aankoop die je niet op een twee beslist
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |