![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Nieuwe forumleden, Alvorens u een nieuw topic gaat open kijk dan eerst even of er al een bestaand topic aanwezig is door de zoekfunctie te gebruiken : Doorzoek Forums Klik ook eerst even op deze 2 links : Modelbouwforum.nl Nederlands grootste RC-Community en kennisbank http://www.modelbouwforum.nl/forums/...rst-even-rond/ Hier kan u ook heel veel vragen en antwoorden vinden Kijk ook even in de onderstaande topics : Klik hier : Algemeen: Startpagina & Kennisbank voor modeltrucks Overzicht met modelbouw winkels op vrachtwagen gebied: www.asfaltrockers.nl/startpagina.htm De algemene kennisbank: De Asfalt Rockers :: Kennisbank Handleidingen van trucks en trailers: De Asfalt Rockers :: Bekijk forum - Handleidingen wat heb ik nodig om te beginnen: De Asfalt Rockers :: Bekijk onderwerp - Wat heb ik nodig om te starten? Handige tip : Zoek ook even op het internet : (Zie filmpje hieronder met uitleg hoe GOOGLE werkt) YouTube - ‪Het Klokhuis - Google‬‏ Met dank aan Alwin Marktplaats.NL Ebay.NL-DE Hierdoor ontstaan er geen dubbele topics, bovendien hoeven de mede forumleden niet te antwoorden op vragen die al eerder gesteld zijn. Bovendien geeft dit veel minder ergenis op het MBF truckersforum Als iedereen hier aan meewerkt, wordt en blijft het aangenaam om het MBF truckersforum te bezoeken. Als u na enig zoekwerk nog geen antwoord hebt gevonden op uw vraag, stel dan gerust uw vraag op het Truckersforum U krijgt altijd antwoord van uw (mede)forumleden
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 11 juli 2011 om 22:54 | ||
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |