![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
| Citaat:
Prijs is nog niet geheel bekend. Ik wil eerst een werkend prototype hebben. maar de prijs wordt excl behuizing in ieder geval onder de 100 euro. Ik schat rond de 80 euro voor de print met 38 leds. De kleine zal iets goedkoper zijn ivm minder leds. Er worden side leds gebruikt met zeer hoge licht sterkte.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
| Citaat:
ik zie nog zwarte vlekjes van die felle led's!
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania trekker 6x4, volvo trekker | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| sneak preview.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
dit was puur test software die alle leds aanstuurt in 5 blokken. snelheid wordt optioneel instelbaar ja met een potmetertje. (potmeter wordt extern geplaatst).
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
zodra ze beschikbaar zijn voor leveren dan zijn ze via mij te bestellen. ze worden nagenoeg "non profit" verkocht. alleen buffer voor de daadwerkelijke gemaakte kosten en eventuele reparatie kosten. Prijzen worden nog exact samengesteld. Vermoed dat de grote op ca €80,- uitkomt. De kleine zal rond de €65,- uitkomen. exacte prijzen zijn nog niet bekend! behuizing dient op dit moment nog zelf besteld te worden in denemarken bij smidt technik.
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 november 2007 Locatie: Maassluis Leeftijd: 31
| Citaat:
__________________ VSB Scania R620 met haakarm|Catapilar 325D graafmachine in aanbouw | |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Ennuh frans daar is die dan! nog niet 100% af maar in ieder geval een eerste programma aanwezig voor goes. Definitieve software gaat heel veel meer tijd kosten dan dat ik begroot heb... Maar zoals die nu is zal die niet misstaan op goes Mocht je morgen avond in de gelegenheid zijn we kunnen hem eventueel nog wat meer naar jouw smaak instellen.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 8 februari 2012 om 01:18 |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
ziet er al heel goed uit
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
ah hij zit er al op toch maar witte glaasjes gemaakt voor de witte leds? volgens mij vind je camera de licht opbrengst niet fijn
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |