![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2004 Leeftijd: 43
|
Ik wens iedereen een fijne Kerst toe en een bouwvol en gezond 2012 toe. Maak er wat moois van het komende jaar en geef elkaar een helpende hand als iemand iets te vragen heeft. Wij sluiten dit jaar af met het verlies van onze Max.Hij was pas 7 jaar toen we het knalharde besluit moesten nemen om hem te laten inslapen. We hopen dat we 2012 met onze nieuwe kitten veel plezier gaan beleven,net als we dat met Max gehad hebben,ondanks zijn slechte gezondheid. groetjes uit Grootebroek. ![]() Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 16 december 2011 om 20:57 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2011 Locatie: Jabbeke (regio Brugge) België Leeftijd: 13
|
Wat jammer voor je. Hopelijk zul je dit verlies rap verwerken. Ik heb zelf vier katten. Grtz Bruno. P.S. je maakt supermooie trucks |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hoi rottierood das niet zo leuk van max maar een nieuwe kitten brengt weer nieuw leven in de brouwerij en misschien met bekende trekjes en streken als van max jij en je vriendin ook fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar gewenst |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo Marcel, Jammer, dat je afscheid hebt moeten nemen van je dierbare poes. 7 jaar is inderdaad niet oud. Veel plezier met jullie nieuwe kitten. Prettige Kerstdagen en een voorspoedig, maar vooral een gezond 2012 gewenst
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Hallo allemaal, Namens het MBF Truckersforum wenst uw Moderator u allen : Prettige Kerstdagen en een Voorspoedig, maar vooral een Gezond 2012 toe
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Werkendam. Leeftijd: 38
| Ook vanuit Werkendam wens ik iedereen hele fijne Feestdagen en een Goed en Voorspoedig 2012. ![]() en,............. dat er maar weer vele mooie modellen mogen worden gemaakt. MVG, Raymond -\8/-
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 25 januari 2011 Leeftijd: 48
|
Hallo iedereen in Nederland, Ik wens jullie allemaal een fijne kerst toe en een gezond 2012. Rottierood, wat jammer van Max.Je was gek van hem.Dat maakte ik uit je berichten op.Sterkte met het verlies en heel veel plezier met de nieuwe kitten. groeten uit de USA van Harry |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2009 Locatie: Tijdelijk in Woubrugge Leeftijd: 31
|
Hey rottierood sterkte met het verlies, en daar en tegen veel plezier met je nieuwe kitten! Alle medemodelbouwers/ brouwers en gezellige mensen wensen wij een heel fijn en gezellig kerstfeest toe met hopelijk veel liefde van jullie naasten en natuurlijk een gezond, gelukkig en voorspoedig 2012 met veel bouw successen en plezier! maw De Beste Wensen! Remco & Isabel |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 32
|
Ik wens ook iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Ook wil ik alle mensen bedanken die mij geholpen hebben met de hobby het afgelopen jaar TOP BEDANKT!! Groeten Peter
__________________ ALIGN Trex 600EFL Pro 3GX Jive 80HV/ALIGN Trex 700E V2 Beastx V3 PowerJive 120 HV/ TDR Mini vbar Helijive 120HV Pyro 700-52 WOH edition/Scorpion 4525Ultimate Futaba 8FG 14ch. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
uhmmm volgens mij gaat iets niet helemaal goed hier in ieder geval iedereen nog een fijne kerst en een goede jaarwisseling. P.S. dit topic hoort volgens mij in het algemene truckers deel.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 32
|
ik zat niet helemaal op te letten maar ik wens jullie het zelfde toe. .. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
__________________ ALIGN Trex 600EFL Pro 3GX Jive 80HV/ALIGN Trex 700E V2 Beastx V3 PowerJive 120 HV/ TDR Mini vbar Helijive 120HV Pyro 700-52 WOH edition/Scorpion 4525Ultimate Futaba 8FG 14ch. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |