![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2010 Locatie: Geertruidenberg Leeftijd: 28
|
Een Tamiya Scania R620 kopen? Ik ben er 1 via amerika tegen gekomen en dat scheeld dik €130 met hier. Heeft iemand ervaring met het kopen van een Tamiya truck uit andere landen? Kijk, als het niet vertrouwd is koop ik hem wel bij een modelbouwwinkel. Maar €100 is wel erg veel verschil. Kwam wel een topic tegen hierover, maar deze is zo verouderd dat ik niet weet of dit nog relefant is omdat online bestellen erg gegroeit is. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2005 Locatie: Oudkarspel Leeftijd: 42
|
Puur qua aanschaf is in het buitenland vaak veel goedkoper. Maar kijk ook even naar de verzendkosten en, inderdaad, de douane. Sommige shops vragen bizarre verzendkosten. Heb er wel € 60 tot € 70 bij zien staan.
__________________ TT-01 (drift), Wild Dagger, Baja King, E-zilla (TE KOOP), Grasshopper (een originele!), Traxxas Slash, Xray T3R, 20 jaar oude Wedico Peterbilt & trailer. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
ik heb enkele kits laten komen zonder originele doos scheelt al in grootte van de verpakking en de cabines apart laten verzenden, vanuit japan was dat en die zetten er andere waarde bedrag erop, vanuit usa die moeten de echte waarde erop zetten,daar wordt streng op gecontroleerd heb ik me laten vertellen daar in usa, maar je kan ook uit engeland goedkoper kopen zonder douane geneuzel, ebay.co.uk is dat dan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |