![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2012 Leeftijd: 15
|
hallo weet er iemand een site waar je een bruderwrachtwagen een rc vrachtwagen kan laten maken? ik heb zelf weinig tijd om zoiets te maken alvast bedankt Jeroen
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
uhmm wat is je budget? 8000? dan kun je mss eens gaan informeren. Meeste modelbouwers zijn druk zat met hun eigen projecten. Als je iemand moet inhuren 40 euro per uur ben je zo maar kwijt. 200 uur in een gemiddeld project is niets. en dan vergeet ik nog de materiaal kosten.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
Dan zou ik eerder gewoon een RTR versie nemen van een tamiya truck (als ze dat nog verkopen) voor de scania was dat vroeger een 1100 euro dacht ik?
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juni 2011 Leeftijd: 25
|
Kom op joh tijd kan je zelf maken strek de stoute schoenen aan en bouwen maar wil als ik me tractor klaar heb een MB actros van bruder een zoab cleaner maken die werkt Het zelf doen geeft veel voldoening hoor
__________________ MVG Arjan Www.rctrailforum.tk Voor de trail en scaler liefhebbers |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 juni 2011 Leeftijd: 25
| Citaat:
__________________ MVG Arjan Www.rctrailforum.tk Voor de trail en scaler liefhebbers | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 8 november 2009 Locatie: Zuidbroek (gr.) Leeftijd: 39
|
Kijk hier ook maar even voor ideen. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...udgetplan.html Groet sander |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |