![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2007 Locatie: Schiedam Leeftijd: 39
|
Beste mensen, Weet iemand wat de chassislengte of wielbasis van een volvo haakarm wagen is? Ik wil er een gaan maken met de FH12 cabine erop maar op de site van Volvo kom ik ook niet aan de goede maat van een haakarm systeem. Nu had ik ergens de gegevens van een Volvo met haakarm gezien met een wielbasis van 4900 maar dan wordt volgens de Volvo specs de total chassis op 10305 wat mij weer erg lang lijkt. Wie helpt mij even uit deze vragen. Piet ? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 4 december 2010 Locatie: Zeeland (N-B) Leeftijd: 24
|
Ik ben een Volvo F12 met haakarmsysteem aan het bouwen in 1/8. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...her-1-8-a.html Toen ik ermee begon heb ik een tekening opgevraagt bij de importeur. Na een hoop foto's bekijken en wat meet werk kwam ik uit op een wielbasis van 4400 mm (hart stuuras - hart eerste trekas) dit is dan een 6x2 met bogielift. Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen. Met vriendelijke groet, Niels
__________________ Niemand Vertelt Je Wat Goed Is Of Slecht, Je Komt Op Het Eind Bij Jezelf Terecht |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 februari 2007 Locatie: Schiedam Leeftijd: 39
|
Hallo Niels, Bedank voor de info want dat is precies wat ik wilde weten. Ik kon overal maten van bakwagens vinden maar niet van dit chassis. Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |