![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 mei 2007 Locatie: Lent Leeftijd: 35
|
Mooi gemaakt, vooral zo klein. Alleen jammer dat hij nooit echt gaat werken. De nokkenas draait n.l. even snel als de krukas en dat hoort niet bij een 4takt, naast het feit dat er geen bougies, geen ontsteking, geen carburateur, geen koeling, zuigerveren, geen extra krukaslagers en geen smering op zitten. Hij zou wel gemaakt zijn om op lucht te draaien.
__________________ Niets is onmogelijk als je maar geduld hebt |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Die heb ik al eens eerder gezien.... Zeker mooi
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 juni 2009 Locatie: Double-u monkeyfield Leeftijd: 28
| Citaat:
smering door olie in de brandstof en volgens mij ligt er een carburateur achtig ding op de motor? | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Heel mooi gemaakt, maar jammer van die ordinaire schroeven, niet echt mooi. Dit is echt een showmodel, deze zal nooit echt als branstofmoter kunnen draaien. ten 1e : geen zuigerveren ten 2e : Dit heeft Stefan al aan gegeven, de nookenassen draait het zelfde toerental als de krukas, bovendien geen visgraat of schuine tandwielen gebruikt. ten 3e : geen goede lagering ten 4e : geenkoppakkingen. ten 5e : geen carter smering ten 6e, geen oliepomp met filter En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar nogmaals heel mooi gemaakt, zou zo in een modelauto gebouwd kunnen worden.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: Doezum Leeftijd: 25
| V12 motor voor in je radiografische auto - Autoblog.nl dit is een ander v12 blokje die draait op methanol |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
mooi motortje. maar uhhh wat heeft dit met vrachtwagen modelbouw te maken ![]() Een v12 heb ik nog niet in een truck gezien.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: Doezum Leeftijd: 25
|
er is wel degelijk een vrachtwagen met een v12 de ftf van mammoet had een v12 diesel. DennisEvertse.com Truck en Transport Fotografie - 00-NB-87 Stoof Mammoet FTF V12 (1) @ Mack en Speciaaltransport dag 2010 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2005 Locatie: hilversum Leeftijd: 41
| volgens mij hebben de fotos van ongelukjes ook niet heel veel van doen hier in deze rubriek of ik heb het mis?
__________________ www.modelbouwtruck.nl hoe groter hoe leuker (schaal1:4) |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
waarom is daar ophef over dan wat overigens gewoon vrachtwagen gebonden is En hier over niet? Had de opmerking ook sarcastisch neergezet. maar goed laten we geen partijtje moddergooien starten hier dat lijkt me niet de bedoeling van een forum. Ook weer wat geleerd dat FTF wel V12 motoren gebruikte. Was mij niet bekend.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 november 2008 Locatie: waspik Leeftijd: 81
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo opa Wil wees nou niet verdrietig aub!!! ik dacht de mede forummers iets leuks te laten zien, de goede voornemens zijn door menigeen alweer vergeten zo ook het stoppen met lijnen,ik neem nu nog even een stukkie taart |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |