![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juni 2011 Leeftijd: 25
|
je mist de lipo cut off / lipo buzzer (tegen te diep ontladen) en een regelaar om het aan te sturen maar zou eerst beginnen met het puur rijdend maken en dan veder bouwen! tip om de plastic bruder look weg te krijgen kan het over spuiten 936 Black Beauty?
__________________ MVG Arjan Www.rctrailforum.tk Voor de trail en scaler liefhebbers |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 oktober 2011 Leeftijd: 14
| Citaat:
en dat puur rijdend maken gaat ook eerst gebeuren, want als je alles tegelijk doet gaat het vasten zeker ook mis en die black beauty is een top plan, die ga ik onthouden ![]() | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 juni 2011 Leeftijd: 25
| Citaat:
![]() ![]() het is eens wat anders als een groene wat voor werktuigen ben je van plan der achter te maken
__________________ MVG Arjan Www.rctrailforum.tk Voor de trail en scaler liefhebbers | |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
ja, ik ken ze , pracht dingen. een ex-buurman(stratenmaker) heeft zo'n black beauty, met dikke trelleborgs eronder en ik denk als eerst een kieper, waarbij ik dan apart een lopende band maak. of een frees, of eerst iets simpels zoals een gewone standaard cultivator. |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 november 2008 Locatie: waspik Leeftijd: 81
| Citaat:
wilt maken,als dat klaar is kom dan met verdere plannen.Ik heb al zoveel van die verhalen gehoord. | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
dan pas ga ik koekeloeren naar andere poespas | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| bruder ombouw rc |
| Discussietools | |
| Weergave | |