![]() |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Papendrecht Leeftijd: 37
|
Hoi, Ik heb geen antwoord op je vraag , maar je kan ook een tamiya autochassis gebruiken en daarop een bruder cabine zetten. Dan hoef je alleen de opbouw en bevestigingspunten nog zelf maken Volkswagen Support Truck Build Thread - Tamiyaclub.com Forums Groet, Marcel
__________________ in aanbouw : DAF Turbotwin 2 & GINAF 12x10 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2009 Locatie: nederland Leeftijd: 16
|
Sieb, je hebt een Privebericht van mij. Alvast succes met het besluit dat je wilt gaan doen. Opa wil, Op mijn 14e heb ik een Tamiya Rising storm gekocht. ik had toen wat spaargeld en dat heb ik toen besteed. En kijk mij nu eens, voor een 15 jarige knulletje vindt ik dat ik het goed gedaan heb. Ik maak dan wel niet dingen die prijzen verdienen, maar daar zit ik niet mee. Met vriendelijke groet Patrick
__________________ Met vriendelijke groet, Patrick Laatst gewijzigd door Patrick C.; 28 januari 2012 om 18:43 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 64
|
Hoi Patrick Ik zit nu even te lachen.Ik lach je niet uit hoor maar jouw reactie brengt heeeeeel veel bij mij naar boven. Ik was 15 toen ik examen deed op de ambachtschool en ik kreeg een 9.5 voor mijn werkstuk. Een jaar later deed ik examen voor instrument maken en ik kreeg een 9.Ik was zo trots als een hond met 7 l........n. Jaren later heb ik van deze werkstukken iets anders gemaakt.Toen keek ik ernaar en dacht "wat moest je toen nog veel leren". Ik hoop dat het jou ook zo vergaat. Mvg Opa Wil
__________________ Zwaartransportfanaat |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2005 Locatie: Haarlem Leeftijd: 84
|
Hoi Opa Wil Over handig gesproken ,Dan ben ik zeker super handig ,ondanks een oorlog ,en een hart operatie ben ik bijna 85 . Maar ik kan nog geen kip maken al krijg ik de veren erbij mvg motormuis
__________________ men is nooit te oud om te leren ,ofschoon ik er zelf wel eens aan twijfel motormuis |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
| ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |