![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 november 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 24
|
Hallo forummers, Ik zit een beetje rond te speuren naar een leuke machine als lading voor mijn Wedico Low-Loader. Nu is mijn oog wel gevallen op een bruder cat kraan, die wil ik naar een eigen kleur gaan spuiten en een eigen logo geven in de toekomst, maar vraag me af of hij makkelijk uit elkaar te halen is. Nu zag ik laatst wel een foto op dit forum http://i39.tinypic.com/2wgd9q1.jpg Kun je Bruder goed gebruiken om op te knappen of kan ik dan beter een ander merk nemen? Ik hoor graag |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 19 juni 2011 Leeftijd: 25
|
mijn ervaring met bruder: Hoeveel geduld heb je!!!!! HHAHA het zit best wel hufterproof in elkaar met een laagje verf der over heen ben je wel de plastic look kwijt.
__________________ MVG Arjan Www.rctrailforum.tk Voor de trail en scaler liefhebbers |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2011 Locatie: Belgie Merksplas Leeftijd: 14
|
Hey, das mijn foto. Je kan Bruder goed gebruiken, alleen wel geduld hebben voor ze uit elkaar te krijgen. De wielen moet je heel hard aan trekken aan dat asje dat erin zit en de rest is met pinnetjes, die niet graag los komen. En een laagje verf erover en je ziet niet meer dat het Bruder plastic is. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
ook leuke lading is deze 1:16 john deere graafmachine Britians big farm john deere 200dlc excavator - Scale 4x4 R/C Forums |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
of deze ertl john deere 544j geheel metaal niet rc 1:16, alles kan open en zelfs motorblok en radiator zitten erin er is op youtube filmpie van iemand die wel rc gemaakt heeft Laatst gewijzigd door markioo; 3 februari 2012 om 14:15 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |