![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #196 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2010 Locatie: moerdijk Leeftijd: 31
|
beste ik heb sinds van de week een mfu-01 in me king hauler zitten hellemaal geweldig 1: als ik hem in zijn 1 zet dan gaat ook de rij motor veel minder had draaien bij vol gas, is dit te veranderen dat hij gewoon vol gas gaat? 2: de knippel lichten doen het alleen maar als ik mega langzaam rij en anders gaan ze al uit is dit ook te veranderen op de een of andere manier? waarschijnlijk staan alle antwoorden wel in de beschrijving maar ik ken geen engels of duits dus kom er niet uit. alvast heel erg bedankt alvast, gr martijn
__________________ me eerst truck aan het bouwen een king hauler Smit Rotterdam of Londen 1/75 |
| | |
| | #199 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2010 Locatie: moerdijk Leeftijd: 31
|
nou ik heb me probleem op gelost. heb in me zender een schuif schakelaar geplaats en de servo van de versnellings bak daar op gezet. dus ik heb nu eigenlijk 9 versnellingen. bedankt voor de reacties en hulp. gr martijn
__________________ me eerst truck aan het bouwen een king hauler Smit Rotterdam of Londen 1/75 |
| | |
| | #200 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Kampen, overijssel Leeftijd: 23
|
Hallo allemaal, Ik heb sinds gister een tamiya scania r470, met mfc-01... Nu ben ik al aardig ver, en als ik de truck aanzet begint hij lekker te lopen. Maar ik ik heb net de vibratie motor aangesloten en die maakt nog al een lawaai... Is dat normaal? Gr ruben |
| | |
| | #201 (permalink) |
| Lid sinds: 18 november 2009 Locatie: Goes ( zeeland ) Leeftijd: 42
|
hallo formleden ben pas in het bezit van een M.A.N truck van tamiya met licht en geluid heb al veel leuke dingen gezien op het forum maar nu heb ik een vraag als ik daklampen en lichtbeugel onder bij de gril wil plaatsen waar kan ik dan het beste de bedrading bij zetten in de mfc en waar kan ik het beste zwaailampen bij ztten en is er iemand die een goed adres weet waar ik leds kan vinden voor in mijn M.A.N en hoe veel wat moeten die zijn ik hoop dat ik hier antwoord kan vinden op mijn vragen mvg Leen
__________________ ooit als ik groot ben dan .......... ja wat dan eigelijk |
| | |
| | #204 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
rtfm??? www.asfaltrockers.nl ->kennisbank -> hop-ups -> MFU 56303 (even uit het hoofd)
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #205 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2011 Leeftijd: 32
|
ja bedankt cheeta, maar de handleiding heb ik maar voor mij (leek) doch niet zo evident. ofwel doe ik iets verkeerd ofwel scheelt er iets aan de mfu. na calibratie: schakelen 1 2 3 ok, sturen L R ok, enkel rijden V A is ook met de rechter stick en zou normaal op de linker moeten zijn waardoor bijgevolg de truck telkens stilval, geluid en alles en daarna terug start enz ... |
| | |
| | #206 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2011 Locatie: Belgie Merksplas Leeftijd: 14
|
Hoi, ik heb van vrijdag een USM-RC2 van Beier voor in men Scania R620. Ik heb er al geluid inzitten en een paar lichten heb ik ook al. Maar ik krijg mijn servo niet werkende op de module en de pinkerlichten werken ook niet. Weet iemand hoe dit moet? Groetjes Glenn.
__________________ http://mijn-rc-hobby-website.webklik.nl/page/home |
| | |
| | #207 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
|
ik heb nog geen ervaring met de USM-RC-2 wel weet ik dat er erg veel mogelijk is met de usm in het algemeen. lees de handleiding nog eens rustig en begrijpend door. wellicht kom je er achter wat je fout doet. ik heb met mijn usm-rc-1 ook al heel wat uurtjes verloren door het verkeerd in stellen of het uit proberen van de verschillende mogelijkheden.
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania trekker 6x4, volvo trekker |
| | |
| | #208 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2011 Locatie: Belgie Merksplas Leeftijd: 14
|
De servo en pinkers heb ik ondertussen werkende gekregen. Voor de rest is het idd nog uren testen en zoeken, maar je kan er HEEL veel mee, echt een aanrader. Groetjes Glenn.
__________________ http://mijn-rc-hobby-website.webklik.nl/page/home |
| | |
| | #210 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2011 Locatie: Gouda Leeftijd: 39
|
Hallo, In mijn Scania R620 heb ik de USM-RC licht/geluid module van Beier ingebouwd. Ben er zeer tervreden over. Echter nu ben ik bezig mijn vrachtwagen te voorzien van meer verlichting, waardoor ik bijvoorbeeld op de dim-licht uitgang meerdere LED's wil schakelen. Volgens de specificaties van de USM-RC mag ik max 300mA schakelen. Nu wil ik de mogelijk hebben om meer te kunnen schakelen op de uitgang. Er moet dus een uitbreiding op de uitgang komen om hogere stromen te kunnen schakelen. Nu heb ik gezien dat Beier hier wel een oplossing voor heeft in de vorm van schakelmodule SM-2-4Q, echter incl verzend kosten uit Duitsland vind ik dit aan de hoge kant. Heeft iemand een idee voor een goed alternatief? Sander |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |