![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 mei 2008 Locatie: Holtum Limburg Leeftijd: 40
|
Hallo ik ben bezig met de bouw van een scania r470. nu is de vraag hoe vervoeren jullie deze ls jullie errgens ermee gaan rijden gewoon op de achter bank of hebben jullie daar wat voor gemaakt.? ik zou graag ervoor wat willen maken zodat hij toch wat veilig in de auto staat. als iemand voorbeelden heeft wild hij die dan delen met de rest door wat foto's te plaatsen.? groetjes Roy |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
Hallo Roy, Ik vervoer mijn modellen in zelfgemaakte houten transportkisten ! De meeste modelbouwers vervoeren hun modellen in transportkisten. Dit is wel net zo veilig om ze te vervoeren, want als je een keertje moet remmen (noodstop) en je model vliegt door de auto heen is niet goed voor je model, maar ook niet voor jezelf !! En ja, zijn daar tekeningen van, hmmmm, ik weet het niet, ik bouw als het ware de transportkist om mijn model heen, maar ik probeer ze wel allemaal even groot te maken, dit i.v.m. stapelen en vervoeren.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 23 augustus 2007 Locatie: Benthuizen Leeftijd: 21
|
Ik heb voor mijn truck een bak gemaakt met aan de voorkant een schijfdeur van plexiglas zodat hij wel zichtbaar is als hij op me kamer staan maar wel stofvrij en veilig staat. Om hem stevig vast te zetten in de kist staat hij op een plankje waarop halve rondingen zitten om allen wielen dus hij kan geen kant op. En zoals je ziet heb ik ook nog wat ruimte voor de zender, accu´s en heftruck. Ik moet alleen wel zeggen dat deze bak er groot is om te vervoeren maar als we gaan rijden vervoer ik hem toch altijd met een busje maar voor mijn nieuwe truck maak ik er voor de trekker en trailer aparte bakken, gewoon om dat dat toch wat praktischer is. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door SJD; 7 juli 2008 om 23:22 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2008 Locatie: Hoogeveen Leeftijd: 35
|
Hoi, Toevallig van't weekend gelezen, en na lang zoeken weergevonden Modelbouwvereniging Papendrecht en dan via modelbouw, auto's, techniek, staan transportkisten voor auto's en zender/accu kisten trouwens verder ook wel mooie site met veel info suc6 d'r met
__________________ FG Truck MAN, Robitronic Mantis, GS Storm Evo, GS Vision, Xray M18 pro, DX3E, 4PL Member of Romulco Racing Team |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2006 Locatie: Dr88 Leeftijd: 32
|
Zo vervoer ik mijn Knight Hauler met toebehoren: ![]() ![]() Zelf een middagje knutselen met MDF. kost bijna niets. GreeZz Sjon
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |