![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2007 Locatie: Vroomshoop, Overijssel Leeftijd: 18
|
Hallo, weet iemand de 1:1 maat en de tamiya maat van een gesloten trailer weet iemand ook wat de maten van een gewone pallet zijn in tamiya schaal en dan het laatste waar vind ik een natuurgetrouwe schaal heftruck mvg wybo
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
oke bedankt en hoe kan ik het beste een pallet in model bouwen mvg wybo
__________________ |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Hoe bouw ik een modelpallet
__________________ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
door kleine latjes op elkaar te plakken, hetzelfde als in het echt maar dan in je gewenste schaal. Ik weet niet wat voor soort modelbouwer je bent(een luie of actieve) maar als je een luie modelbouwer ben(ben ik ook, in sommige opzichten) kan je ze ook via Ebay.de kopen. daar zit een gebruiker op genaamd: DieBastelbude . die verkoopt pallets in de Tamiya en Wedico schaal. hij verkoopt 50 pallets voor om en nabij de €20,- en 100 pallets voor om en nabij de €35 . Dit is geen geld als je ziet wat andere mensen er voor durven te vragen! |
|
| | #8 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat:
Hallo Mark, Ik heb de pallets van DieBastelbude gezien, ze zijn mij niet echt meegevallen, ik vind ze niet echt mooi ! Heel dun hout gebruikt, ruw afgewerkt ! Ik heb er zelf, zoals je weet, 400 pallets zelf gemaakt in de schaal 1:16 = 1:14.8
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 27 november 2008 om 22:04 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |