![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 26 januari 2006 Locatie: Zevenhuizen Leeftijd: 33
|
Hoi Jordi, Tzt komen er brede banden onder de vooras. Het is tzt ook de bedoeling dat deze truck een dieplader met 6 assen moet gaan trekken voor m'n tankjes. Over die Tamiya koeltrailer;er wordt nog weleens wat gesmokkeld met de maatvoering bij Tamiya. M.vr.gr. Jan |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hoi tanker tja wat moet ik hier nou op zeggen/typen??? uhhhhhhhhhh dat is echt een gave scania geworden zeg, nu gauw een accu volproppen met rijgenot, veel rijplezier ermee, en we zien wel een bouwverslag van de dieplader hier verschijnen,hoop ik tenminste, mvg markioo |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 26 januari 2006 Locatie: Zevenhuizen Leeftijd: 33
|
Hoi, Iedereen nog bedankt voor jullie reacties. Ik hoop dat jullie het iets vonden,want het is de eerste keer dat ik een bouwverslag plaats. De kleur die ik gebruikt heb is van tamiya TS-64 dark mica blue met als basiskleur zwart X-18. Ik zal proberen as zondag nog een paar fotootjes te maken. De dieplader moet nog even wachten;eerst weer een tankje en daarna.....? M.vr.gr. Jan |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2008 Locatie: den Haag Leeftijd: 54
|
mooie combinatie geworden hoor ik zat ook al aan kleur TS 64 te denken ![]() in combinatie met TS 42 en/of TS 21
__________________ Truck: Scania R470 under construction Tractor: Fendt 926 under re-construction |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |