![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2008 Locatie: den Haag Leeftijd: 54
|
ben ik weer ik ben lekker op weg met de bouw, maar nu merk ik dat er bij de voorste veerstrop van de achteras best wel veel speling zit terwijl ik alles heb gedaan zoals het boekwerk aangeeft, klopt dit?
__________________ Truck: Scania R470 under construction Tractor: Fendt 926 under re-construction |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2006 Locatie: Dr88 Leeftijd: 32
|
Misschien ff een fotootje plaatsen?! moet natuurlijk wel ruimte op zitten om in te veren.
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2007 Locatie: Den Haag Leeftijd: 35
|
Hoi Theo, Bedoel je het M3 boutje waar een bus met een flens opzit + 2 ringetjes... Die het veerblad met het chassis verbind ? Indien ja, dan klopt het idd dat er speling is van ongeveer 2mm ! Anders idd even een foto plaatsen |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 augustus 2008 Locatie: den Haag Leeftijd: 54
| Citaat:
hallo marten ja precies waar jij zegt, wel een behoorlijke speling hoor maar bedankt voor je hulp, zal ik nog wel meer van moeten gebruiken denk ik
__________________ Truck: Scania R470 under construction Tractor: Fendt 926 under re-construction | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |