![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 april 2008 Locatie: groningen
|
Moi ! ik heb het hele forum doorgenomen maar kan niet echt veel sites vinden waar bv. tranenplaat en van die losse beugels met 4 lampen op staan. Daarnaast zoek ik een verchroomde verticale uitlaat voor de volvo van Tamiya .... Graag suggesties (hobma en verkerk zijn mij bekend) alvast bedankt ! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hoi bobross waarom verder zoeken dan als je hobma kent, rob heeft de tranenplaat en de lichtbar in zn assortiment zitten, okay hij is wat duur,maar beter wat duurder dan dat het nergens verder in ons kikkerlandje te koop is, en je het bij de chinees moet halen(niet die op de hoek)dus ben je nog duurder uit met de verz kosten, en voor je uitlaat tja een bouwdoos van een amerikaan amt of revell zoeken en daar de uitlaat los van proberen te bestellen of de hele kit kopen,kan je altijd op een club weer van de hand doen als opvulling op de baan of lading op een dieplader of pech/schadetruck achter een bergingsvoertuig, ik zou dus voor hobma gaan,das mn mening, succes met zoeken naar een uitlaat, mvg markioo |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
| Conrad.nl - Zomaar 10% korting voor u! Schaper Modelbouw Hobma Modelbouw Muco, elektronica, modelbouw en elektronica design / productie eBay: Neue und gebrauchte Elektronikartikel, Autos, Kleidung, Sammlerstücke, Sportartikel und mehr ? alles zu günstigen Preisen / .com / .nl www.modelbouwforum.nl (te koop afdeling) www.deschroothoopomdehoek.nl (om de hoek dus kijken
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 64
|
Hallo Bobross Voor onderdelen van Tamiya ga naar Modellbau Seidel - StartseiteKlik op lkw modelle en dan op ersatzteile. 16 pagina's met onderdelen. Voor de lampenbeugel VEROMA-SHOP Wil
__________________ Zwaartransportfanaat |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2008 Locatie: den Haag Leeftijd: 54
|
ik krijg die webshop steeds niet lekker geopend, duurt een eeuwigheid en dan heb ik een wit scherm
__________________ Truck: Scania R470 under construction Tractor: Fendt 926 under re-construction |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2006 Locatie: brugge belgie
|
hallo traanplaat bij de firma fechtner onder delen bij mm truckstore of haffner hou er ook rekening mee dat er ook kleinserie bestaat dit wil zeggen dat er ook modelbouwers bestaan die ook onderdelen of zelfs cabs maken zoals bij bam of rcmodeltrucks.be hopelijk kan je weer verder mvg geert
__________________ http://www.rcmodeltrucks.be/ |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
hallo geert ja die cabines van rcmodeltrucks zijn echt fantastisch,heb er zelf al 1 volvo fm vandaan,dus bij u,hahaha maar kunt u me een link geven naar bam,ik kan niks vinden op t net, want ben benieuwd naar hun cabine merken,en kwaliteit, en trouwens hafner is met 1 f,zoekt wat makkelijker, ik heb daar ook al het een en ander vandaan gehaald en is een leuke duitse site,vooral trucktrial en unimogs, en zo sprokkel je van over de hele wereld je rc truck bij elkaar, mvg markioo |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
hoi bobross de prijs weet ik zo precies niet meer,heb zoveel gekocht de laatste tijd, maar was iets van 220 euries,maar verschilt per cabine hoor, maar je zou op zn site kunnen kijken,de prijs moet je dan maar aan geert vragen,de deuren kunnen trouwens niet open, maar voor de rest kan je het interieur van de tamiya volvo nemen net als de ramen en het chassis natuurlijk, ik vind het een aanrader de cabines van geert/bred last, dan heb je tenminste wel een exclusief model op de clubbaan rijden, en op rcmodeltruckers site staan links naar sites met onderdelen,ook staande uitlaat en heeel veel meer,daar ben je wel voorlopig zoet mee met kwijlen/kijken, mvg markioo |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 maart 2006 Locatie: brugge belgie
| Citaat:
bedank voor de bloemen en wanneer kunnen we u fm bewonderen op dit forum voor de mensen die intresse hebben ik ben bezig aan de 3 versie mvg
__________________ http://www.rcmodeltrucks.be/ | |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
hallo bred last/geert dat word niet deze week, druk met mn werk en wil toch eerst de cabine en wat aan het chassis gedaan hebben,anders kun je niks laten zien op t forum, mvg markioo |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |