![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2008 Locatie: den Haag Leeftijd: 54
|
hallo mede-bouwers kunnen jullie mij vertellen welke maat leds (3 of 5 mm of nog anders) er gebruikt moeten worden om de Carson mistlamp-beugel (voor de grille) en de Carson dakbeugel met verstralers voor een Scania R serie van licht te voorzien en kunnen jullie mij vertellen hoe je die leds dan monteert in de mistlamp, gewoon los erin leggen of anders en de volgende vraag is dan, hoe doe je dat met de bedrading, de beugels zijn massief dus daar kan geen bedrading doorheen lopen, moet je dan per lamp de 2 draden door de cabine boren zeg maar of moet ik dat anders oplossen veel dank alvast
__________________ Truck: Scania R470 under construction Tractor: Fendt 926 under re-construction |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 23 augustus 2007 Locatie: Benthuizen Leeftijd: 21
|
Ik heb ook lampen op mijn scania topline dak, is geen beugel maar er zijn gewoon 4 verstralers erin in geboord. Achter elke lamp zitten 2 hele kleine gaatjes zodat je de led aan de voorkant erin kan doen en de bedrading bijna niet zichtbaar het dak ik loopt.
|
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 augustus 2008 Locatie: den Haag Leeftijd: 54
| Citaat:
bedankt voor je reactie maar in jouw geval is het inderdaad maar een heel kort stukje draad dat zichtbaar is dus als ik het goed begrijp zitten jouw led's gewoon los in de lamp en worden die dus vast gehouden door de pootjes van de led met aan de buitenkant de gesoldeerde draadjes? en wat voor led's heb jij er in zitten ?
__________________ Truck: Scania R470 under construction Tractor: Fendt 926 under re-construction Laatst gewijzigd door taxi4you; 6 september 2008 om 14:00 | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 23 augustus 2007 Locatie: Benthuizen Leeftijd: 21
|
Ja nou me scania ik nog niet zover dat me leds er al in zitten, hij moet namelijk ff gespoten worden. Worden denk ik gewoon van die zelfde leds als die bij de mfu zitten dat past er wel in hoop ik want dat scheelt me dan weer wat werk omdat ik dan gelijk die vier toplampen die al bij de mfu zitten ervoor ga gebruiken. Maar dat moet ik nog even bekijken.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |