![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2008
|
Hoi modelbouw liefhebbers ,Ik wil me bij deze natuurlijk eerst even voorstellen op dit forum soals het hoord Ik bouw al een tijdje modeltrucks 1:24, maar ben nu begonnen aan een Scania van Tamiya 1:14 jullie fast wel bekend. Ik plaats op korte termijn even wat foto's. Dat lijkt me ook voor jullie wel leuk om te zien waar ik het over heb.Ik kijk al een tijdje mee op jullie forum en het ziet er top uit moet ik zeggen. En ik zie ook zeer mooie projecten voorbij komen petje af hoor als ik zo zie wat jullie allemaal maken en bedenken. Maar ik heb nu even een probleempje/vraagje. Ik heb bij Conrad zwaailichten met bijbehoorende (looplicht)printjes gekocht. Ik heb alles netjes gesoldeerd en gemonteerd en ja het werkt prima. Maar nu merk ik dat na het aanzetten van de zwaailichten dat ze na ongeveer 28 sec stil komen te staan er brand dan per zwaailamp nog maar 1 van de 4 lampjes lampje en het looplicht effect is uit Groet Henk. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat:
Hallo Henk, Natuurlijk willen wij jou helpen, maar ik heb helaas te weinig verstand van elektronica. Even een PBje sturen naar Marten, die kan jou vast wel verder helpen. Marten is echt een kei op het gebied van elektronica. p.s. Marten heeft div. topics op dit forum !!!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |