![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
ik denk dat wij alleen zeer nieuwschierig zijn naar je komende project, en staat de brink truck nog steeds in zijn glazen kastje boven de modeltreinbaan? Of scheurt die alweer van bank naar bank?
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2004 Leeftijd: 43
|
Hoi Cheeta, de Brink's wagen staat nu nog in z'n kastje.Maar hij zal er wel weer uitgaan natuurlijk. De treinentafel is inmiddels al weer compleet opgeruimd. Mijn vrouw wil een kattentrimsalon beginnen,en dat kan dan mooi in die kamer. Tja,ik ben wel van stel op sprong bezig. Eerst met een noodgang alle trucks verkopen,daarna treinen kopen van dat geld en weer de trucks terug. Maarja,je hebt zo je voorliefde voor iets.En dat zijn toch de trucks.Kan er niets aan doen. Ik ga er weer lekker tegenaan.Hetzij op een andere manier natuurlijk.Maar net zo mooi als voorheen. Dat beloof ik jullie.En ook weer van 'afval' materiaal.Maar dat weten jullie onderhand wel. groetjes Marcel. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
marcel ik had je msn adres ergens maar zou je hem misschien even per pb kunnen sturen als je nog wilt tenminste :P. maar wat wordt het volgende project? welk bedrijf ga je dit keer overvallen voor tekeningen?
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2007 Locatie: Vroomshoop, Overijssel Leeftijd: 18
|
stuur hem ook naar mij als je het wilt groetjes
__________________ |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 50
|
he Marcel leuk om te lezen dat je er weer bent. ben benieuwd naar je nieuwe topic. eens een modelbouwer altijd een modelbouwer. groeten erik
__________________ Australische Road Trains, Kenworth T950, Volvo FH 12, Bruder heftruck. |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Hoi Eric, Ik ga zeker m'n best weer doen.Ik blijf op dezelfde manier bouwen zoals jullie van mij gewend zijn.Maar wel in een iets rustigere tempo,want dat lag een paar maanden best hoog.En dat is niet goed. De Scania die ik ga bouwen wordt zilvergrijs van kleur.Uiteraard met de verlichting erin. Hij ligt al boven in de doos te wachten,maar eerst moet ik hier even wat dingen voor elkaar maken. groetjes Marcel. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 64
|
Hallo Marcel Het is weer hartstikke fijn om je weer op dit forum terug te hebben MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR je bent er te lang uitgeweest.Dus kan ik je als ervaren modelbouwer maar 1 advies geven. ![]() Begin klein en bouw het in de tijd op. Heb je problemen vraag het gerust op dit forum.Wij maken je wel wijzer. Met heel veel groeten Wil
__________________ Zwaartransportfanaat |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Hoi Wil,dankjewel voor de tips.Ik ben er een klein half jaar uit geweest.Heb helemaal niets meer,dus er zit niets anders op de inderdaad klein te beginnen. Rustig aan en gewoon doen. Dat zal allemaal wel lukken. groetjes Marcel. |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Brummen (Gelderland) Leeftijd: 59
|
Hoi Marcel, Ga je topic zeker volgen, begin eerdaags ook aan de bouw van een truck. Mijn eerste. Moet dus ook helemaal vanaf het begin starten. Kan dus wel het een en ander van je leren. Heb totaal nog geen ervaring met de truckbouw. Werk er al wel een tijdje naar toe. Ben nu nog bezig met tweede personen auto om ervaring in het de RC modelbouw wereld op te doen. Heb mijn truck ook al op zolder liggen. Het is een King Hauler. De bedoeling is dat het een 4asser, 3 achter- 1 vooras, gaat worden waarvan alle assen aangedreven gaan worden. Weet alleen nog niet precies hoe ik dit ga aanpakken en of ik een bestaande tuck ga nabouwen of er zelf een leuk ontwerp van ga maken. Succes met je bouw, en zoals geschreven ga je bouw project zeker volgen. Ruud
|
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Hoi Ruud,ook jij succes met de bouw van je truck. Ik ga er nu even geen bestaand model van maken.Eerst maar een gewone truck die ik zelf fantaseer.Misschien in de toekomst dat er een bestaand model uit m'n handen komt. succes! gr Marcel. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2005 Locatie: Haarlem Leeftijd: 84
|
Hoi Marcel Goed te vernemen dat je weer in het modelbouwwereldje terug bent ,heb gelijk al een nieuwe truck aangeschaft ,leuk hoor proficiat . Ik heb ook niet stil gezeten ,heb in die tijd deze truck gemaakt ,.heb de bouwdoos van Trumpeter gekocht ,en hem op 1-16 nagemaakt We zullen elkaar nog wel eens tegenkomen ergens Groeten Motormuis
__________________ men is nooit te oud om te leren ,ofschoon ik er zelf wel eens aan twijfel motormuis |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |