![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 maart 2006 Locatie: brugge belgie
| Citaat:
hallo markooi als je veel zelf bouwd en overal een beetje thuis bent vind je wel vanalles moest je nog iets zoeken zeg het maar gebruik geen chrome uit spuitbussen want deze zijn meestal niet veegvast voor een goede chrome of andere speciale verf moet je naar het merk ' alclad' mvg
__________________ http://www.rcmodeltrucks.be/ | |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
hallo eens iets anders geprobeerd heb een volvo van tamiya verbouwd naar een xl nu ja het dak betsond al maar de spoilers werden nooit gemaakt dus was er nog een vraagje bij en het kwam mij goed uit omdat ik toch aan versie 3 bezig ben dus twee vliegen in een klap hier zijn de eerste fotos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ http://www.rcmodeltrucks.be/ |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2005
|
Krijg nouw wat, Klopt helemaal, deze was ik inderdaad vergeten, haha. Ik was zelf ook bezig, maar toen heb ik er een bakwagen van gemaakt, dus niet meer nodig. Maar ik wil nog een jouwe nieuwe volvo cabine hebben met Xl dak. Dus dan komen ze wel weer goed van pas. ![]()
__________________ TABEE |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Citaat: was het bij u zo een probleem met het dak heb het een beetje moeten versmallen klopte niet helemaal hopelijk is het niet enkel mijn dak anders een zeer mooie combinatie staat i al in keur mvg
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2005
|
Het dak was inderdaad niet 100%. De was te breed + hij lipe bol aan de zijkanten. en ik heb aan de onderzijde een stuk moeten afschafen, want dit was recht. En de tamiya cabine loopt aan de voorzijde ( zijkant ) bovenhet raam wat naar onderden. Jammer dat er geen spoiler set bij was. In kleur, Nee dat nog niet. Ik heb nog wat onderdelen nodig die ik in Oostenrijk kan krijgen. En met geluk is het me gelukt om hier a.s. vrijdag naar toe te gaana ( vakantie ). Dus kan ik gelijk die spullen kopen om de truck af te maken. Daarna kan hij gespoten worden.
__________________ TABEE |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Citaat:
welke delen zoek je nog mvg
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo op seitz modellbau, velgen en cabines en jaja waar ik het over had van dat wil ik wel gemaakt zien......luchtvering voor tamiya 89 euries voor een achterasophanging, ik zie er wel wat in,hopelijk hebben jullie er ook wat aan, en ga zeker ook de velgen proberen, zie muller modellbau een op tamiya schaal man tgx cabine compleet met interieur dus dashboard stoelen en binnendeurpanelen en middenconsole en zelfs een opbergkast en koelkast, als dit nou je merk is ben je dolgelukkig, helaas niet echt mn merk maar ik twijfel wel, maar nog genoeg af te maken, en ja er stond een prijs van 330 euries bij, mn twijfel werd daar wel iets groter van trouwens, als ze zo gedetaileerd nou een volvo maken tja,twijfelen???? mvg markioo Laatst gewijzigd door markioo; 16 oktober 2008 om 18:16 Reden: man tgx cabine muller modellbau gezien |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
effe mededelen de ronde achterlichten zijn klaar verkrijgbaar in twee diameters 1 type dia meter 12 mm 2 type diameter 14 mm glaasje s eveneens aanwezig prijs 6 euro plus verzending hopelijk is er intresse de bumpers volgen mvg
__________________ http://www.rcmodeltrucks.be/ |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat: Nou, dat is een mooie LZV geworden zeg, SUPER hoor !! Ik ben benieuwd naar het eindreultaat !!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo welkom hier bij de rc modeltruckers, voor cabines van volvo moet je bij bred last zijn, hij heeft de fh en nh en de fm en binnenkort versie 3 van de fh, het zijn gegoten cabines dus je moet wel de ramen er uit snijden en een ophanging van tamiya erop monteren en spuiten,logisch, en de buitenkant is al glad je hoeft enkel licht te schuren,ontvetten en spuiten,spiegels zitten er bij,veel mooiere dan de tamiya spiegels, kijk maar nij te koop, ik heb zelf de fm dagcabine en de nh zit in de pen, www.rcmodeltrucks.be het zijn cabines voor op een tamiya chassis, het interieur van de volvo fh heb je dan ook nodig, veel plezier ermee, mvg markioo |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 11 november 2008 Locatie: België SchriekCity Leeftijd: 22
|
mooie bumpers heb even in mijn foto's zitten zoeke en heb dit nog gevonden: ![]() ik vindt die met de kist in het midden het mooiste zijn er al bumpers te koop of niet?
__________________ Vriendelijke groeten Volvo_freak, Volvo the Swedisch pride >>> www.rc-powertrucks.be <<< |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 11 november 2008 Locatie: België SchriekCity Leeftijd: 22
|
de foto's die hierop staan zijn al schitterend dus zijn ze int echt waarschijnlijk nog eens zo mooi geef maar een seintje als ze beschikbaar zijn he
__________________ Vriendelijke groeten Volvo_freak, Volvo the Swedisch pride >>> www.rc-powertrucks.be <<< |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |