![]() |
| | #106 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 50
|
hoi Steven mooie truck mooie kleuren combinatie, zijn deze kleuren van een bestaand bedrijf ? komt er ook nog wat op de oplegger groeten erik
__________________ Australische Road Trains, Kenworth T950, Volvo FH 12, Bruder heftruck. |
| | |
| | #107 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2007 Locatie: belgie (lier) Leeftijd: 36
|
bedankt allemaal voor de leuke reacties. de wagen is niet echt gecopieerd van een bestaand bedrijf , maar achteraf bekeken, heeft hij veel weg van de wagens van ceusters in laakdal belgie. maar exact het zelfde is hem niet. |
| | |
| | #109 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2006 Locatie: brugge belgie
| hoi steven moest je intresse hebben het lichtbakje op de cab komt er aan ben ze aan het maken nog enkel de plexi en ze zijn klaar ik hoor her wel van je mvg
__________________ http://www.rcmodeltrucks.be/ |
| | |
| | #111 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2006 Locatie: brugge belgie
|
en als je nog dingen zoekt voor je scania of andere trucks roep maar of kom eens langs mvg
__________________ http://www.rcmodeltrucks.be/ |
| | |
| | #113 (permalink) |
| Lid sinds: 11 november 2008 Locatie: België SchriekCity Leeftijd: 22
|
ge weet da kik dem liever wa hoger zie hange he net zoals bij diene van Ceusters is ideaal
__________________ Vriendelijke groeten Volvo_freak, Volvo the Swedisch pride >>> www.rc-powertrucks.be <<< |
| | |
| | #116 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2009 Locatie: montfoort Leeftijd: 27
|
ja mooi zo super,eventueel hadden je zwaai lampen er nog naast gekunt aan bijde zijde. nu meschien 2 (hela) lampen er naast mvg bertus
__________________ je doet van alles ,maar je kan eigenlijk niks |
| | |
| | #117 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: nieuwveen Leeftijd: 27
|
persoonlijk op een highliner zie ik de lichbak bovenop staan met de zwaailampen ernaast/ aan de zijkant er aan vast gemonteerd. aan de lichtbak dan 2 stangen naar achteren maken die hem ondersteunen. heb even uit me hoofd geen voorbeeld. als ik er een weet meld ik het even.
__________________ groeten jordi www.mvwoubrugge.nl www.asfaltrockers.nl tamiya: scania trekker 6x4, volvo trekker |
| | |
| | #118 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2007 Locatie: belgie (lier) Leeftijd: 36
|
hey allemaal, bedankt voor de tips, ik denk dat ik ga voor het idee van bvda idd mss nog langs iedere kant een hella verstralertje . de quad is idd geen rc , maar is een schaal model van een yamaha raptor 660, waar ik vroeger mee gereden heb , endurace en supermotard, en ook gewoon op de weg naturlijk maar zoals yves zegt , ben nu veel rustiger geworden , al kriebelt het soms als er hier zoiets mijn deur passeert. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |