![]() |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 augustus 2008 Locatie: den Haag Leeftijd: 54
| Citaat:
hiermee denk ik CARSON MODEL-SPORT::Produkte::Truckmodelle::Zubehör::Produkt Details als je deze al hebt CARSON MODEL-SPORT::Produkte::Truckmodelle::Zubehör::Produkt Details
__________________ Truck: Scania R470 under construction Tractor: Fendt 926 under re-construction Laatst gewijzigd door taxi4you; 29 oktober 2008 om 20:16 | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
bij Quart... in Pijnakker gezien voor € 159,00 voor de spindel en € 37,50 voor de motor, denk dat je in Duitsland minder kwijt bent ik vind die kipper wel erg gaaf maar ook erg duur, die is in D ook goedkoper, staat bij Con... voor € 499,00 erg heftig hoor
__________________ Truck: Scania R470 under construction Tractor: Fendt 926 under re-construction | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2007 Locatie: belgie (lier) Leeftijd: 36
|
ik vind de prijzen van carson trailers allemaal de pan uitzwieren!!!!, als je ziet wat volvo f16 660, allemaal maakt voor minder dan 500 euro en dat is ook ambachtswerk, bij carson komt het van de band gerold!!! dus zou best wel een stuk goedkoper kunnen denk ik!!! maar ja het zij nu zo grtjes steven |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Technische Details:
__________________ Truck: Scania R470 under construction Tractor: Fendt 926 under re-construction | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo tja voor dat geld mag je eigenlijk wel verwachten dat hij compleet is met spindel erbij,maar neen dus, je koopt je 1:1 auto toch ook compleet met aandrijfassen eronder en met een dashboard erin, ik snap dat soort dingen nou niet, netzo als de robbe dieplader,te duur dus zie je hem haast nergens op een club rond tuffen,zo ook de man trekker, en nu komen ze met een brandweerwagen,klap met geld, en de lading poppetjes en slangetjes en wat er bij hoort apart er bij aan te schaffen,en dan heb je nog geeneens de zender/ontvager er bij, ben nu zelf een mercedes actros brandweerwagen aan het bouwen op basis van de bruder cabine,heb hem al verlengd tot manschappencabine, kosten tot nu toe 10 euries voor de cabine,kijk zo kan het dus ook, het is een hobby en moet leuk blijven,maar daar houden die fabrikanten blijkbaar niet zo een rekening mee, mvg markioo |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juli 2007 Locatie: Belgié - Blankenberge Leeftijd: 31
|
hallo ik heb de carson kipper al gezien voor 469€ en de bijhorende spindel 149€ je moet eens kijken op de duitse ebay , daar staat de kipper en spindel mommenteel op ik heb de kipper vorig jaar gezien in dortmund en moet zeggen dat hij super mooi afgewerkt is , je moet er natuurlijk zelf iets van maken , iets naar je eigen smaak he , maar ik denk deze toch wel te kopen in dortmund , daar zal hij denkelijk rond de 400€ verkocht worden , of als ik niet zou kunnen wachten koop ik hem ook op ebay duitsland mijn bedoeling is dan ook om de scale art hydraulische 5-weg cilinder op de kipper te monteren , of mijn zelf gemaakte schaar systeem met hydrauliek grtjes joeri
__________________ Mvg JOERI |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
motor: 30,63 Hobbydirekt Modellbau - Getriebemotor f.Spind.antr. Carson 907066 Getriebemotor f.Spind.antr. Carson 907066 C907066 spindel 110,74 Hobbydirekt Modellbau - Antrieb für Muldenkipper Carson 907056 Antrieb für Muldenkipper Carson 907056 C907056
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
zal nog regelaar op moeten. of schakelaar om aan te sturen. heb je nog schakel kanalen tot je beschikking? 2 stucks?
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
handleiding voor een motor? + op 1 - op 2. of andersom maakt voor werking niets uit behalve dat die dan links of rechts om draait.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |