![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2008 Locatie: den Haag Leeftijd: 54
|
hallo ik wil de plastic voorvelgen van de Scania vervangen door metalen/aluminium velgen voor de brede banden. eventueel ook de achtervelgen maar dan voor de standaard maat Tam.. banden hebben jullie tips waar ik kan kijken op internet om die te bestellen tegen een redelijke prijs bedankt alvast
__________________ Truck: Scania R470 under construction Tractor: Fendt 926 under re-construction |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
amerikaans of europees?
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| geen idee. ik wist niet dat daar verschil in zat voor mijn gevoel zeg ik Europees omdat Scania ook Europees is
__________________ Truck: Scania R470 under construction Tractor: Fendt 926 under re-construction |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2005
|
Stellamodel heeft nu leuke sets te koop voor leuke prijzen. Dit zijn de Tamiya HopUp sets. Maar dit is geen Super single. Carson heeft volgens mij ALU's van Tamiya ( super single ). Verkerk-modelbouw.nl heeft mooie te koop. Maar die zijn aardig aan de prijs. Je kan ook de banden van Montschipu nemen ( 3,50 per stuk, super single ). En deze op de normale velgen van Tamiya doen,. Zit goed vast, zit en staat ook goed. En rijdt ook lekker.
__________________ TABEE |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo in het echt heb je dus 2 soorten europese velg=daar is de mogelijkheid om er een sierring op te monteren, das bedoeld om de wielmoeren/bouten te beschermen, amerikaanse velg=heeft dat niet en de moeren/bouten zitten dichter bij elkaar, en bij seidel kan je de chrome supersingel (brede velg) van de tamiya reefer/koeltrailer met banden kopen,de ring zit er los bij, mvg markioo |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
|
beter en mooier als dit is er niet lijkt me. http://rc4wdstore.com/product_info.p...roducts_id=765 2 a 3 modelen meen ik.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
| hey man niggah kijk mij nou met mijn spinners onder mijn truck![]() sinds wanneer hebben trucks sportvelgen? :P
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
nou het moeten dus Europese velgen worden maar ben er nog niet helemaal uit welke, Verkerk velgen zijn van plastic dus die vallen af, bij Stella kan ik niet ontdekken of die 2 voorvelgen (TRU001) voor super singles geschikt zijn en die RC4WD velgen ben ik niet zo kapot van om over de prijs nog maar te zwijgen
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2005
|
Die van stella zijn GEEN super single's. Voor de normale banden maat zijn ze. Er bestaan wel ALU super single's, heb ze vaker op ebay gezien, maar zijn wel aan de prijs hoor !!! Waar ze die vandaan halen ???? Geen idee
__________________ TABEE |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2006 Locatie: brugge belgie
|
volgende firma verdelen velgen muller modellbau trankle formenbau mm truckstore rust feinmekaniek carson veroma bonning modelbau kijk daar eens rond je zal er wel het een en ander vinden mvg
__________________ http://www.rcmodeltrucks.be/ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |