![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2007 Locatie: Vroomshoop, Overijssel Leeftijd: 18
|
waar is abs te verkrijgen liefst op internet hoe kan ik dit bewerken en het belangrijkste waarmee is het te lijmen greetz wybo
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2007 Locatie: Vroomshoop, Overijssel Leeftijd: 18
|
dat plastic, grt
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2005
|
De ''Revell'' bouwdozen lijm lijmt voor mijn gevoel het beste ! Plak lekker, en redelijk snel droog.. Ik lijm met verschillende soorten : Revell 2 combie power ( bison ) Stabilit ( patex ) Maar stabilit ( patex ) is niet meer leverbaar hier in de winkels Ik heb met geluk in de herftsvakantie nog 2 pakjes ( de laatste ) kunnen kopen in Oostenrijk. Daar waren ze ook op en kregen ook niet meer binnen Is heeeeel erg jammer want het is zeer goed spul. wordt kei hard, en je kan er in boren en vijlen en en en.. Plaat ABS van 100x50 cm ( dikkte 0,5 t/m 3.0 mm ) zijn hier te koop voor +/- 10 euro.
__________________ TABEE |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Ik koop dit bij HOBBY HAVEN Dit is op de Dorpweg 28c te Rotterdam ( groenenkruisweg uitrijden --> Dorpsweg ( LET OP !!! rij 50km/h op de Dorpsweg !!!!!!!!! ) De vorige keer hadden ze het niet, ( wel kleintjes ) 50 x 30 +/- 4-6 euro. Vraag even naar de ''grote'' platen, misschien dat ie dat nog heeft liggen achter in de winkel.
__________________ TABEE Laatst gewijzigd door truck-freak; 25 november 2008 om 21:19 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
|
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
hallo conrad ook en pvc lijm voor je pvc waterafvoer kun je ook gebruiken en die nieuwe van pattex heeft gelijk zo een mooi tuutje met een mengspiraal erin dus je hoeft zelf niet meer te kl...met mengen er zit maar 2 tuutjes bij,die moet je na gebruik eraf halen en weg doen, dus je kunt maar 2 x het gebruiken,daarna moet je zelf mengen, als je nog wat in je tube hebt en later een keer wil gebruiken, maar lijmt ook alu,en is beresterk, mvg markioo |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
Ik vindt dat spul niet echt lekker werken. Kleeft als een gek ( ja logies ''lijm'' Breekt ook af en het ''plastic / ABS'' werdt bij mij ook zeeeeer zacht.
__________________ TABEE | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2008 Locatie: den Haag Leeftijd: 54
|
ABS is ook te koop in Pijnacker bij de modelbouwwinkel die begint met een Q (ik weet niet of ik de naam hier mag noemen)
__________________ Truck: Scania R470 under construction Tractor: Fendt 926 under re-construction |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat:
Hallo Mark, Ik bestel ook wel eens wat bij Rob Hobma, dan stuurt hij dit gewoon op hoor, wel portokosten. maar daar kan je niet voor naar Elst rijden.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Hallo, Je mag de naam van de leverancier gewoon noemen hoor !
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |