![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 23 april 2008 Locatie: Hofstade, Belgium Leeftijd: 37
|
[Ik ben nog op zoek naar graupner zender kristallen 40Mhz Kanaal 50 & 83] De kristallen heb ik al gevonden op http://www.albatros.ws/html/menu.html Laatst gewijzigd door F47O(Geert); 16 januari 2009 om 19:36 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Weet iemand waar ik de POSION TRUCK van Carson motor zou kunnen kopen in België.Ik vind hem momenteel alleen in nederland. Van daar uit naar België heb ik meer verzendkosten dan dat de motor zelf kost. Geert |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
een truck puller motor is dat gewoon denk? misschien Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 23 augustus 2007 Locatie: Benthuizen Leeftijd: 21
|
Nee de truckpuller is van lrp en de poison van carson, ik heb er laatst ook 1 besteld vor 10 euro. Ik had hem bij hobbydirekt.de gekocht, eerst had ik toen ik toevallig bij quartel was ernaar gevraagd en toen zij hij dat hij hem voor 35 euro wel kon bestelle beetje veel dus :P.
__________________ Scania T 8x4 in bouw |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Citaat:
Heb de motor nu voor 9 euro, wat geen geld is! Geert | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 augustus 2006 Locatie: Rosmalen Leeftijd: 22
| Citaat:
Als je er bang voor bent vraag dan of dat ze er 'Gift' op willen zetten, dan hoef je niks te betalen.
__________________ Al mijn wagens:http://s612.photobucket.com/home/Da-Master-/index "Pain(physical, mental, or financial), is the best teacher in life.". | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
tegen zeggen.Gewoon proberen een zo laag mogelijke& geloofwaardige prijs er op te laten zetten. | |
|
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
|
hoezo trappen ze er niet in?? ze controleren echt niet alles hoor... ik heb pas 1x brief gehad van douane toevallig 2 weken terug met de vraag wat het is????? lol.. elektronica componenten kennen ze dus niet.. als goed is krijg ik de spullen *waarde van 200 euro* nog gewoon kostelloos door de douane.. puur door de onwetenheid van de douane. UH is bekend ja bij de douane. maja dat was te verwachten, en dat controleren ze paar weken streng... tot dat UH tijd stopt met gift vermelden op dure dingen dan kunnen ze gewoon weer verder.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
Ik ga de verlichting zelf doen met bouwpakketjes van Conrad, ze zijn vandaag aangekomen. De rem/achterruit lichten set. De knipperlichtset SMD Rondlichten print 7 kanaals schakelaar Geluid en licht laat ik voorlopig voor wat het is! Als nu de truck nag aankomt kan ik beginnen. Geert | |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Ik zou graag de bestelde Mercedes voorzien van twee achterassen. Heeft iemand hier een stuklijst van de bij te bestellen onderdelen. Heeft er ook iemand foto's van de uitvoering van zo twee achterassen. Ik ga er geen gestuurde achteras van maken gewoon een tweede niet aangedreven as bij plaatsen. Geert |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Hey, eindelijk is de doos aangekomen!!! En ik ben er ook uit wat het gaat worden. Het plan is om een depannagewagen te maken met schuifplateau. Ik heb ook direct een Poison Truck motor van Carson bij gekocht. Bij stellamodels heb ik de winch gekocht, deze is nog onderweg... Verder heb ik van c....d volgende: Knipper- & alarmlicht module Rem- & achterruitrijlicht module 7 kanaals schakelaar Zwaailicht module met twee zwaailichten. Als er ideeën zijn om de plateau te laten werken zonder hydrolyk laat ze maar komen!! Hij moet schuin komen te staan en achteraf naar beneden schuiven! Foto's volgen, als de batterijen van de camera opgeladen zijn Geert |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2009 Locatie: haren GN
|
hallo geert, we wachten de foto's af, als plateu zou ik een cilinder systeem van een afzet combinatie gebruiken en dan zo inkorten dat hij op een bepaalde hoek blijft staan en in het echt word er een ketting of 2 kabels gebruikt om hem te laten zakken en op te pakken dus zou je een motor met vertaging en een as met 2 katrollen moet realiseren. mvg arnoud
__________________ een trucker die niet steelt of erft,moet trappen toe ie sterft |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Een beetje foto's van de levering: De rem- & achterruitrijmodule: ![]() De pinker- & Alarmlichten met extra schakelkanaal: ![]() 7 kanaal schakelaar (bediend door 1 stick) ![]() De SMD zwaailichtmodule ![]() Een al om gekend zwaailichtje ![]() De vervang motor samen met de originele ![]() De GESLOTEN doos van de truck zelf ![]() En als laatste het doosje open ![]() Dat was het voor foto update 1 Nu begin ik aan de bouw van de plateau. Als het de moeite waard is plaats ik foto's. Geert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 1838, bouwverslag, foto, mercedes, tamiya |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |