![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: BE Zichem Leeftijd: 19
|
Het volledige huis waar de aandrijving in zit heb je dan ook zelf gemaakt?
__________________ Traxxas: rally, summit, slash 4x4, Spektrum DX2S//Blade 120sr, Blade sr, donuts elipsia, Pkz trojan, Pkz night vapor, MPX merlin svenson electra, svenson westerly+Spektrum DX8 |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: West-Vlaanderen Leeftijd: 22
|
ahzo, de 2 servo's drijven dus dezelfde as aan, waarschijnlijk wel beter voor de stevigheid als je één as hebt over de volledige breedte. Nu moet ik enkel nog op zoek gaan naar een Bruder-voertuig met een sturende vooras als ik hetzelfde wil beginnen, ik heb wel al een bulldozer-tractor, maar deze stuurt niet vooraan, tenzij ik hier iets voor zou kunnen maken natuurlijk. |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
En nog iets hoe zit het namelijk met de snelheid want ik neem aan dat dit niet snel gaat. Zou het eventueel mogelijk zijn om eens een filmpje te maken van het rijdend model?? En zit er eigenlijk veel variatie in de snelheid en op welke spanning rijd je want een servo kan niet meer aan den 6v neem ik aan?? srr veel vragen maar ben egt geneigd om snel te beginnen mvg
__________________ Traxxas: rally, summit, slash 4x4, Spektrum DX2S//Blade 120sr, Blade sr, donuts elipsia, Pkz trojan, Pkz night vapor, MPX merlin svenson electra, svenson westerly+Spektrum DX8 |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
weet ik maar dan nog, een servo maakt tog egt niet veel toeren??
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 13 mei 2008 Locatie: kortrijk
|
hallo Met de johan Op de vraag of hij snel rijd ( ja) hij kan mee met een truck die in eerste versneling rijd. Iets te snel voor de werkelukhied. Als je een servo gebruikt let op de snelhijd die hij doet vb ....snelhied/....° Op een rijdag heb ik toch altijd een beetje succes of bekijks . Normaal kan een servo maar 6 volt aan maar ik gebruik 7,4 volt lipo en daar heb ik ""geen probleem mee"". Wat de kracht betreft ,hij trekt de aanganger joskin met veel bloemaarde vlot vooruit. De servo's die ik gebruikte zijn wel zoon 20 jaar oude (robbe) Als er vragen zijn, ik wil graag helpen. Ik vindt het leuk om zo de hobby met iedereen te delen!!!!!!!! ![]() ![]() groeten johan Laatst gewijzigd door trucker johan; 21 januari 2009 om 21:50 |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
ken je mss de specificaties van de servo's??
| | |
| | #43 (permalink) |
|
specificaties?? en zijn je servo's gelagerd?
| | |
| | #45 (permalink) |
|
dus het was eigenlijk een standaars servo of servo's?
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |