Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Auto's en andere voertuigen (graag duidelijke topic-titels!) > Model truckers

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 16 maart 2009, 23:19   #16 (permalink)
Vriend van modelbouwforum.nl
Moderatorteam

VOLVO FH 16 660's schermafbeelding

Leeftijd: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ton Duits Bekijk bericht
Hallo heren,

Ja dat ik mijn probleem beter uiteen moet zetten dat snap ik. Stom van me. Met een y kabeltje heb ik geprobeerd. Wat hier het probleem mee was weet ik niet meer. Met de 2 servo's had ik het volgende probleem. De servo van de 2de stuuras blijft jutteren en slaat verder uit dan de eerste. Met een paar slimme jongens geprobeerd dit op te lossen in Goes tijdens de modelbouw dagen al daar. De servo's kan ik afhankelijk van elkaar programmeren op mijn FX16 maar dat werkt niet mooi. Nu wil ik dus met stangbesturing gaan proberen. Heb jij VOLVO FH 16 660 hier ook foto's van of staan die al op dit forum. En zo ja, waar kan ik ze dan vinden.

Groetjes en bedankt voor jullie reakties.

Ton...

Hallo Ton,

Ja. ik heb foto's van de stangbesturing.
Deze foto's staan ook op dit forum in het topic : De bouw van een 5 assige MB Actros Zwaartransporttreker.
Als je ze niet kan vinden laat mij dit maar even weten, dan zal ik ze alsnog in dit topci plaatsen, maar ik kan ze ook via een p.b.tje aan jou sturen.

Benieuwd naar de regels op ons mooie forum? Modelbouwforum.nl - >> Regels & voorwaarden <<

Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 16 maart 2009 om 23:23
VOLVO FH 16 660 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2009, 23:58   #17 (permalink)
hezik
Guest

Standaard

Hier het bewuste topic:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/...rttrekker.html
  Met citaat reageren
Oud 17 maart 2009, 16:30   #18 (permalink)

Leeftijd: 56
Standaard

Hallo,

Ik heb gezocht naar je foto's maar deze worden niet weergegeven. Er staat alleen een plaatje van PhotoBucket. En die zijn allemaal het zelfde. Dus als het niet teveel gevraagd is dan graag een foto. Ik heb ook nog in het fotoboek van dit modelbouwforum gekeken maar daar zit jij niet bij.

Groetjes,
Ton...
Ton Duits is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2009, 16:46   #19 (permalink)
hezik
Guest

Standaard

Volgens photobucket is de bandwith limit exceeded.. oftewel ze zijn al zo vaak gekeken, dat diegene die ze geplaatst heeft moet betalen om ze nog weer te laten zien.. helaas..
  Met citaat reageren
Oud 17 maart 2009, 17:04   #20 (permalink)

Robbie TPC's schermafbeelding

Leeftijd: 36
Weblogartikelen: 2
Standaard

Is mij ook overkomen met Photobucket, als je weer ruimte maakt (oude foto's dumpen) komen de foto's weer terug.
Robbie TPC is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2009, 17:40   #21 (permalink)

Leeftijd: 30
Standaard

Als je op de voorste servo een 90grade elleboog hevel zet kun je een trek/duw stang eenvoudig naar de 2e stuuras laten lopen. Die word dan daardoor indirect aangestuurd. Door de trek/duw stang op een arm te zetten met meerdere aansluitunten kun je de hevel die daar haaks op staat direct de as laten sturen. Als je de plek voor de stang van de hevel naar de wielen ook kunt varieren heb je op 2 punten de instel punten om de stuur uitslag van je 2e as in te stellen. Dit is goedkoop en de onderdelen heb je (op 1 kleine stuurstang en 2, 90graden servo armen, maar die hoeft niet zwaar te worden uitgevoerd) al in gebruik. 1 servo kun je dan weglaten. De uitslag van de 2e as zal altijd exact de 1e as volgen en je gebruikt maar 1 servo/ kanaal. Bovendien is dat ook realisctischer dan beide assen appart aansturen.
Jakko
jakkobink is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2009, 18:33   #22 (permalink)

Leeftijd: 56
Standaard

Dan moeten jullie je foto's hier op het forum plaatsen. Je kunt een eigen album aanleggen en dan de foto's vandaar uit in je tekst plaatsen.
Ton Duits is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2009, 18:38   #23 (permalink)
mark
Guest

Standaard

Of meerdere accounts maken op foto-emmer.
  Met citaat reageren
Oud 17 maart 2009, 21:52   #24 (permalink)
Vriend van modelbouwforum.nl
Moderatorteam

VOLVO FH 16 660's schermafbeelding

Leeftijd: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ton Duits Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb gezocht naar je foto's maar deze worden niet weergegeven. Er staat alleen een plaatje van PhotoBucket. En die zijn allemaal het zelfde. Dus als het niet teveel gevraagd is dan graag een foto. Ik heb ook nog in het fotoboek van dit modelbouwforum gekeken maar daar zit jij niet bij.

Groetjes,
Ton...

Hallo Ton,

Tja, inderdaad zij er geen foto's meer zichtbaar !!

Mijn Photobucket fotoboek is gecrasht.

Stuur mij maar even een P.B.tje met je privé e-mailadres, dan mail ik jou de foto's naar jou privé e-mailadres

Benieuwd naar de regels op ons mooie forum? Modelbouwforum.nl - >> Regels & voorwaarden <<
VOLVO FH 16 660 is offline   Met citaat reageren
Ga terug   Modelbouwforum.nl > Auto's en andere voertuigen (graag duidelijke topic-titels!) > Model truckers
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten