![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat:
Hallo Ton, Ja. ik heb foto's van de stangbesturing. Deze foto's staan ook op dit forum in het topic : De bouw van een 5 assige MB Actros Zwaartransporttreker. Als je ze niet kan vinden laat mij dit maar even weten, dan zal ik ze alsnog in dit topci plaatsen, maar ik kan ze ook via een p.b.tje aan jou sturen.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes Laatst gewijzigd door VOLVO FH 16 660; 16 maart 2009 om 23:23 | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Guest
|
Hier het bewuste topic: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...rttrekker.html |
|
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 29 november 2004 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 56
|
Hallo, Ik heb gezocht naar je foto's maar deze worden niet weergegeven. Er staat alleen een plaatje van PhotoBucket. En die zijn allemaal het zelfde. Dus als het niet teveel gevraagd is dan graag een foto. Ik heb ook nog in het fotoboek van dit modelbouwforum gekeken maar daar zit jij niet bij. Groetjes, Ton... |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Is mij ook overkomen met Photobucket, als je weer ruimte maakt (oude foto's dumpen) komen de foto's weer terug.
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 30
|
Als je op de voorste servo een 90grade elleboog hevel zet kun je een trek/duw stang eenvoudig naar de 2e stuuras laten lopen. Die word dan daardoor indirect aangestuurd. Door de trek/duw stang op een arm te zetten met meerdere aansluitunten kun je de hevel die daar haaks op staat direct de as laten sturen. Als je de plek voor de stang van de hevel naar de wielen ook kunt varieren heb je op 2 punten de instel punten om de stuur uitslag van je 2e as in te stellen. Dit is goedkoop en de onderdelen heb je (op 1 kleine stuurstang en 2, 90graden servo armen, maar die hoeft niet zwaar te worden uitgevoerd) al in gebruik. 1 servo kun je dan weglaten. De uitslag van de 2e as zal altijd exact de 1e as volgen en je gebruikt maar 1 servo/ kanaal. Bovendien is dat ook realisctischer dan beide assen appart aansturen. Jakko |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat:
Hallo Ton, Tja, inderdaad zij er geen foto's meer zichtbaar !! Mijn Photobucket fotoboek is gecrasht. Stuur mij maar even een P.B.tje met je privé e-mailadres, dan mail ik jou de foto's naar jou privé e-mailadres
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |