![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2008 Locatie: Antwerpen (vremde) Leeftijd: 31
|
Hallo iedereen, Zoals sommige onder jullie wel zullen weten ben ik bezig met het maken van een legertruck. Voor de aandrijving maak ik gebruik van de bekende Tamiya 3bak. Nu ben ik op een probleem gestoote namelijk. Daar het een 4x4 truck is dien ik de voor- en achteras te bevestigen aan de 3bak maar hoe? Door gebruik te maken van een vertraging met 1 ingang en twee uitgangen. Nu heeft Markioo mij al een mooie tip gegeven ivm de tussenbak van de Robbe Panter (rond de 46euro) Nu ben ik op de Duitse Conrad site (Enkel op de Duitse site niet op de Belgische of Nederlandse site) het Reely verteilergetriebe ( Onder tuning voor het NB-16/EP-16 chassis 3de pg bovenaan) tegen gekomen en dit lijkt me ook wel wat zeker ivm de prijs van 16euro. Maar hoe zit het met de kwaliteit van dit merk iemand ervaring Of zeggen jullie van ga voor het Robbe onderdeel. Groetjes |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2007 Locatie: Bovensmilde Leeftijd: 20
|
Reely is niet top kwaliteit, maar daar is de prijs ook naar. Ze proberen onderdelen van kwaliteitsfabrikanten als Robbe en Tamiya zo goedkoop mogelijk na te maken. Voor 16,00 kun je het natuurlijk altijd proberen Groet, Christian
__________________ Snelheid is alles, remmen is angst |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 29 november 2004 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 56
|
Hallo Jan_M, Kijk eens bij Home = Der Getriebedoktor die kan je overal bij helpen. Je kunt zelfs je eigen 3 versnellingsbak naar hem opsturen. Hij maakt er dan een versnellingsbak van met de mogelijkheid om om er een 4x4 en verder van te maken. Ook kan hij van jouw 3 een 2 versnellingbak maken waardoor je wat meer ruimte krijgt. Snuffel eens op zijn site. Er staan genoeg tips en mogelijkheden op die voor ons zeer bruikbaar zijn. Groetjes, Ton... Laatst gewijzigd door Ton Duits; 16 maart 2009 om 16:42 Reden: De link word vreemd weergegeven. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2008 Locatie: Antwerpen (vremde) Leeftijd: 31
|
hallo iedereen thanx alvast voor de antwoorden, maar zoals ik al vermoede is de kwaliteit van reely niet echt top. De 3bak aanpassen is jammer genoeg geen optie daar de 3bak daar deze boven de vooras is geplaatst. Der getrriebedokter heeft inderdaad zeer mooi materiaal maar vrees dat de prijs ook heel mooi zal zijn. Ga waarschijnlijk de raad van Markioo volgen en de robbe tussenbak kopen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |