![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2006 Locatie: Dr88 Leeftijd: 32
|
Heb op een engels Tamiya forum een mooie link gevonden met allerlei items op schaal 1:12. Past mooi bij Tamiya, misschien zijn sommige dingen iets te groot maar das makkelijk aan te passen. dit is de link; Jim's Printable Minis Ik heb al wat dingen gezien om mijn (toekomstige) kantoortje op te vrolijken!! GreeZz Sjon
__________________ Check: http://rctruckteamfryslan.jouwweb.nl/ Truck's:"Broersma" Scania R470 , MB 3 as kipper en MAN 8x4-4 (in build) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2008 Locatie: Rotterdam
|
er staan wel wat leuke dingen op en dat voor noppes maakt het nog leuker mijn mini trucker eet binnenkort pizza
__________________ Ford aeromax met in aanbouw dieplader voor scheepsvervoer+ volvo Fh12 met dieplader olifanttransport en dichter dicsotrailer in aanbouw+vuilniswagen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2008 Locatie: Antwerpen (vremde) Leeftijd: 31
|
Hey Sjon. Echt hele leuke site, scheelt mij een hoop scan en verklein werk. Zitten aardig wat dingen bij die goed gaan passen in m'n scout;sigaretten,officiele documenten, ransoenen,mapjes, enz echt een leuke site staat al bij favorieten. Groetjes Jan |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Leeftijd: 64
| Citaat:
Hallo sjon, Mooie site, hier kan je best leuke dingetjes van afhalen voor in de cabine !!
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 750 Volvo .............. ik rol ! Liever 6 harde klappen ....... dan 8 zachte plofjes | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 11 november 2008 Locatie: België SchriekCity Leeftijd: 22
|
zeer leuke site sjon_r staat tevens bij mij al tussen m'n favorieten bedankt voor de site
__________________ Vriendelijke groeten Volvo_freak, Volvo the Swedisch pride >>> www.rc-powertrucks.be <<< |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |