![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 18 december 2008 Locatie: Werkendam Leeftijd: 35
|
Ben al weer een stuk verder met mijn bediening van de servonaut mede dankzij door Opa Wil. Waar ik nu nog tegen aan loop is dat hij niet in zijn achteruit wil, zodra ik de knuppel naar achteren doe en een klein tikje naar links dan gaat hij alsnog vooruit. Rara hoe kan dat? Ik heb meerdere malen de set-up gedaan, maar het helpt niet. Nog suggesties! |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 18 december 2008 Locatie: Werkendam Leeftijd: 35
|
Nou we zijn eruit de servonaut was kapot en heb inmiddels een andere ontvangen. En wat denk je.....het werkt gelukkig allemaal. Bedankt voor degene die mij hierbij hebben geholpen. Gr. Gerard |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 februari 2010 Leeftijd: 16
| Citaat:
wat zouden de redenen zyn om een smx en/of m20+ in te bouwen?? (graag pb'tje) Laatst gewijzigd door ScaniaFreak_; 10 juli 2010 om 17:45 | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 januari 2006 Locatie: Zevenhuizen Leeftijd: 33
| Citaat:
Ieder systeem heeft zo z'n voordelen en nadelen. In Nederland kost de servonaut(compleet )rond de 430 euro en de mfu 400,maar via via(bv Duitsland ed)weer goedkoper.... Zelf ben ik dik tevreden met de MFU(zeer kompleet qua geluid,goed synchroon en eenvoudig;het beste is om deze in combinatie met de standaard motor te gebruiken) en de servonaut;je moet er alles los bij bestellen,beetje creatief wezen,maar met het turbo pakket heb je er een mooie turbo sound bij,kan meerder leds per kanaal aangesloten worden en hij is iets compacter. Succes, Jan | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 23
| Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek mfu 400?? ja door bepaalde partijen in nederland die geen normale prijzen kunnen hanteren... 299 bij conrad. als je oplet nog vaak 5 euro korting of 5 / 10% korting. http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=226010
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
Ik heb een paar vraagjes over de m20+ Wanneer je deze inbouwt, kan je dan alles schakelen via de sticks? Of moet je ook nog schakelaars hebben? En hoe zit het met een eventuele overstap naar 2.4Ghz? Ik zit met een F-14 die in de toekomst overschakelt op 2.4Ghz, gaat de servonaut regelaar dan nog werken?
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 63
|
Zijn er hier op het forum mensen die geinteresserd zijn in een nederlandse vertaling van de servonaut m20+? Mijn duits is voldoende om een vertaling te maken. Ikzelf bezit deze regelaar met daarbij een air 4 zendmodule + de amo module.De smx soundmodule zit nog in de planning. Laat het mij weten.Zijn er veel mensen dan zet ik het hier op dit forum en anders wordt het een word dokument dat via e-mail verzonden kan worden. Mvg Opa Wil.
__________________ Zwaartransportfanaat |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
Hallo Wil Ik ben hierin uiterst geinteresseerd indien u besluit het via mail te doen, laat dan op het forum ofzo een berichtje en dan geef ik je mijn mail adres
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: Werkendam. Leeftijd: 38
| Citaat:
dat zou helemaal toppie zijn. ![]() Bezit zelf nu een M20+ en de SMX met turbo, de air 4 zendmodule + de amo module volgen als ik met de Reefer aan de gang ga. MVG, Raymond.
__________________ SCANIA R730 V8 Power. King of the Road____________________________________ | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2010 Locatie: Tiel
|
Hoi Opa Wil, Ik heb een M20 +, een MSX en een AIR 4, de AMO wil ik nog aanschaffen. Heb heel veel problemen met de Duitse handleiding, dus zou het erg op prijs stellen de in het Nederlands vertaalde handleiding van u te mogen ontvangen. Vooral de "jumpers" geven hier en daar problemen. Mvg. Ab |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Hoelang denkt u er over te doen om die handleiding van de m20+ te vertalen Opa Wil?
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2010 Locatie: Dieren (Gelderland) Leeftijd: 31
|
Beste kenners. Nou kom ik nog even met een vraag aan waaien. Nu ik er toch aan zit te denken om een m20+ te halen hoe zit het dan met extra verlichting? Ik wil een zonneklep met verlichting : 4x schijnwerper en die 8 kleine ledjes. Ook nog in de gril 4 schijnwerpers, de 8 schijnwerpers wil gewoon stadslicht aan hebben en de mogelijkheid tot groot licht. Hoe gaat dit in zijn werk kan ik dit gewoon aansluiten of moet ik daar nog iets extra's voor bij halen? (buiten de standaard verlichting) Ik heb de spullen nog niet in huis maar wil wel goed voorbereid zijn. Die man uit Beugen heeft me geadviseerd om een FC-16 zender te nemen maar andere hebben het weer over een 2.4ghz zender. HELP!!!! wat moet ik nu aanschaffen grtn Boi |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 1 april 2008 Leeftijd: 54
|
Hallo Boi, Voor de extra lichtfuncties kun je de MM4 van servonaut gebruiken(ook verkrijgbaar bij Chris Ooms). Dan heb je maar een vrij kanaal nodig op je zender, en je kunt er 4 verschillende functies mee bedienen. En tja wat de zender betreft heb zelf ook de FC16 en ben hier erg tevreden mee. De een zal de 2.4 aan bevelen en een ander juist weer niet, dat is een keuze die je voor je zelf moet maken.
__________________ Groetjes Arno Eens een SCANIA altijd een ..... |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2010 Locatie: Dieren (Gelderland) Leeftijd: 31
|
Ik ben eens aant bellen geweest. Nu is die mm4 een mooie oplossing maar: Nu word mijn verteld en gelezen dat de M20+ per uitgang 700mA aan kan. Even denken dus 1 ledjes verbruikt ongeveer 20mA dus dat houd in dat er per uitgang 35 ledjes op kunnen. Dan kan ik dus met gemak 8 schijnwerpers op het statlicht uitgang aansluiten met de originele er bij. Dus even kort gerekend kan je in totaal 210 ledjes op je M20+ aansluiten. Word een dikke kabel boom Maar even alle gekheid op een stokje, je kan dus makkelijk meerdere ledjes op 1 uitgang aansluiten zonder dat je hem opblaast. Toch? of zie ik wat over het hoofd. grtn Boi |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |