| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Locatie: Wierden Ov. Leeftijd: 62
| Citaat:
Hallo Patrick, Geeft niet hoor, ik maak ook weleens fouten hoor, het was ook maar als grap Ik heb het even hersteld, zodat iedereen weet welke club er in Assen staat.
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 700 Volvo ................ ik rol ! __________________ www.mbvp.nl | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 26 januari 2008 Locatie: Wierden Ov. Leeftijd: 62
| Bericht van de moderator : Topic opnieuw bijgewerkt en opgeschoond en op datum van volgorde gezet : 17 juli 2010 Door hierop te klikken worden de evementen zichtbaar : Truckstarfestival TT assen: Zaterdag 24 & Zondag 25 juli. Truckstar Modeltruckbaan aanwezig van de Modeltruckers Nog harder Lopik: Vrijdag 30, Zaterdag 31 juli http://www.nogharderlopik.nl/ Gratis toegang De asfalt rockers www.asfaltrockers.nl Rijdemo MBVP Oltimerdagen in Tilligte Ov. Zaterdag 31 juli en Zondag 1 augustus 2010 MBVP is op beide dagen aanwezig met de auto-rijbaan RC-truckersmeeting Rhenen 8 augustus 2010 RC Truckmeeting 11 September 2010 Oudega Rijdemo MBVP Miniatuur en Landbouwbeurs in Hardenberg Ov. Zondag 26 september 2010 MBVP is op deze dag aanwezig met de auto-rijbaan Waspik Asfalt Rockers Truckbaan ( MVW boten & vliegtuigen) 7 November 2010 www.asfaltrockers.nl |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Bericht van de moderator : Topic opnieuw bijgewerkt en opgeschoond en op datum van volgorde gezet : 25 juli 2010 Door hierop te klikken worden de evementen zichtbaar : Nog harder Lopik: Vrijdag 30, Zaterdag 31 juli http://www.nogharderlopik.nl/ Gratis toegang De asfalt rockers www.asfaltrockers.nl Rijdemo MBVP Oltimerdagen in Tilligte Ov. Zaterdag 31 juli en Zondag 1 augustus 2010 MBVP is op beide dagen aanwezig met de auto-rijbaan RC-truckersmeeting Rhenen 8 augustus 2010 RC Truckmeeting 11 September 2010 Oudega Rijdemo MBVP Miniatuur en Landbouwbeurs in Hardenberg Ov. Zondag 26 september 2010 MBVP is op deze dag aanwezig met de auto-rijbaan Waspik Asfalt Rockers Truckbaan ( MVW boten & vliegtuigen) 7 November 2010 www.asfaltrockers.nl
__________________ Groetjes Piet VOLVO FH 16 700 Volvo ................ ik rol ! __________________ www.mbvp.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |