![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #242 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 januari 2010
| Citaat:
Davy
__________________ De gratis R/C flightsim: http://rcdeskpilot.com | |
| | |
| | #243 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2010 Locatie: Amsterdam
|
Dank voor deze sim die gewoon doet wat hij moet doen: leren vliegen. Scenery is ook prachtig met bomen, bankjes en andere obstakels incl. een rijdende tractor in het weiland De koppeling met het Windows 7 joystick beheer maakt deze simulatie software zeer gebruikersvriendelijk. Gewoon een goed stuk software waar de commerciële jongens nog wat van kunnen leren
__________________ Blade mSR-X / Offshore Warrior / Rustler VXL / Parkzone UM T-28 Trojan / Tamiya M03 |
| | |
| | #244 (permalink) |
| Lid sinds: 14 mei 2010 Locatie: Amsterdam
|
Jammer dat er zoveel vragen zijn over joystick zus en zender zo. Programma integreert naadloos met Windows joystickbeheer (incl kalibratie), dus eerst zorgen dat je zender correct geïnstalleerd is onder Windows. Je schiet een vliegtuig toch ook niet de lucht in zonder eerst de zender goed in te stellen.. RTFM van je zender / aansluitkabel! Heb zelf een 6-ch knakenzender (+USB kabel) van de Hobby Koning: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King 2.4Ghz 6Ch Tx & Rx V2 (Mode 2) Bijna alles wat je nodig hebt staat onder het files tabblad. - Kabel wordt herkend door Windows7 update - PPjoy vind je hier: Free Download - PPJoy - System Utilities::Other - Simtel.net en heb je nodig om de zender in het joystickbeheer te krijgen. - T6sim moet actief zijn tijdens simmen In de readme van T6Sim staat hoe eea in te stellen: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...X384193X40.zip Geen dank en veel simplezier
__________________ Blade mSR-X / Offshore Warrior / Rustler VXL / Parkzone UM T-28 Trojan / Tamiya M03 Laatst gewijzigd door Flying Bastard; 15 september 2011 om 23:04 |
| | |
| | #245 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 augustus 2009 Locatie: Amstelveen Leeftijd: 48
| Citaat:
__________________ Dizzy Bird, Multiplex Mentor samen met mijn zoon, Glow Stick , Big Nasty (wacht op maiden), Crash Proof foamy, Pizza Wing (Zagi). Projecten zie mijn site. Laatst gewijzigd door Servohobby; 30 september 2011 om 20:40 | |
| | |
| | #246 (permalink) |
| Lid sinds: 15 februari 2008
|
@Davy, Eindelijk heb ik dan een computer die RC Desk Pilot kan draaien. En ik ben gelijk maar begonnen om mijn favoriete FMS modellen over te zetten. Wat in de editor best lastig is, is het aangeven van de steunpunten van het landingsgestel en de botspunten. Omdat je alleen met de muis kunt slepen is het niet eenvoudig om het juiste punt aan geven. Wat dit makkelijker zou maken is dat je de coördinaten zou kunnen intypen evt. nadat je met de muis grofweg de locatie hebt bepaald. In elk geval is het een veel prettiger editor dan FMS, zeker het testvliegen is een uitkomst. Wat het bodem gedrag betreft; is het moeilijk om een verschil te maken tussen starten/landen op gras en op de baan? Misschien een ideetje voor een volgende release. |
| | |
| | #247 (permalink) | |
| Citaat:
Bedankt voor de feedback. Ik heb inderdaad een paar keer het commentaar gehad dat het zetten van de vectoren in de editor niet gebruiksvriendelijk is. Het staat dus op het lijstje van verbeteringspunten en misschien is het kunnen opgeven van de coördinaten wel een eenvoudige oplossing. Thx! Voor de 3D velden zou het denk ik wel te doen zijn om onderscheid te maken tussen gras en beton. Voor de nieuwe fotovelden (zie filmje) is het moeilijker. I'll think about it Groetjes, Davy
__________________ De gratis R/C flightsim: http://rcdeskpilot.com | |
| | |
| | #249 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
Davy
__________________ De gratis R/C flightsim: http://rcdeskpilot.com | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |