![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 18 mei 2008 Locatie: Didam Gelderland Leeftijd: 47
|
Hallo, Complimenten!! Leuke en goede gratis sim. Werkt perfect met de controller van E-sky. E-Sky Simulator Alleen even uitzoeken in het menu (controller) welke kanalen je moet instellen voor pitch, yaw enz. Groeten Ron
__________________ Swift II Storm, P-51 Mustang, Mini 3D Parkmaster. |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 februari 2004 Locatie: Houten Leeftijd: 42
| Citaat:
De kabel die ik al heb: ![]() Groet, vincent
__________________ Keep the best, improve the rest........ Op wat kleine dingen na bijna uit de RC hobby.... | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Ik heb net een USB kabeltje van ebay geplukt, kostte iets van 5 euro inc verzendkosten, en je hebt er verloopjes bij voor 5 merken zenders.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 28
|
heel erg leuk iniciatief speel sinds 2 dagen een sim voor modelvliegen en moet zeggen erg leuk ik gaat die van jou ook proberen heeel erg leuk trouwens die feature van dat brilletje dat wordt zoeken naar me brilletje :P wat ook erg leuk is dat als ik het goed begrijp wordt het een open code (weet niet of ik dit goed zeg ) zodat 3de partijen ook vliegtuigen en scenery kunnen ontwerpen dit is een hele grote aanwinst neem de iphone als voorbeeld eindeloze mogelijkheden en duizende aplicaties grtz lip
__________________ Wat niet weet wat niet deert ik lees en ik leer |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2006 Locatie: Selfkant-Duitsland Leeftijd: 56
| Citaat:
ook compatible voor de Graupner MX22 ?? Deze heb ik wel maar dan ben ik al gauw €20 kwijt .... http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=250524480206
__________________ altijd weer die buitenlanders................ (schuim hoort op bier, niet in de lucht) | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
Hier staan er zo al 3. Bulkverkauf is een goede shop, heb er al meer besteld. Ik heb me alleen verkeken, et zijn 3 verloopjes voor bekende merken. Succes.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! Laatst gewijzigd door sven; 13 januari 2010 om 19:38 | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2006 Locatie: Selfkant-Duitsland Leeftijd: 56
| Citaat:
__________________ altijd weer die buitenlanders................ (schuim hoort op bier, niet in de lucht) | |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Euh, ja? USB Flight Simulator FS SM100 FMS Cable adapter RC U on eBay (end time 14-Jan-10 05:20:32 GMT)
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 januari 2010
| Citaat:
.groetjes, Davy
__________________ De gratis R/C flightsim: http://rcdeskpilot.com | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
|
Echt leuk davy! Zoals ik op youtube al zij de er nog een Pitts bij + een zwever met 4CH En dan is het echt compleet !!
__________________ EF Extra 300 58"-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 Laatst gewijzigd door Lindert; 19 januari 2010 om 22:29 |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 20 november 2005 Locatie: tuk Leeftijd: 43
|
hoi davy hele grote grijns op me gezicht ik heb heel vroeger eens wat met een 2 kanaals zwever gevlogen, dat was altijd een week bouwen, 2 minuten vliegen en dan weer bouwen/repareren (vandaar dat ik nu met zeilbootjes bezig benik heb net je programma gedownload, en het is net echt(ik crash ook in dit programma dus je fysiqs kloppen wel aardig ik zit zelfs met zo'n brilletje achter de computer complimenten voor het werk dat je hierin hebt gestopt, ik ga nog even lekker oefenen groeten johan
__________________ Robbe Seawolf V2 JILMER (US1mtr.) ABN-AMRO 2 (1mtr ) |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2008 Locatie: Bodegraven Leeftijd: 19
|
Die ziet er mooi uit! Dus ik wilde het ook wel proberen, maar ik ben geen admin op deze computer. Misschien is het handig om een optie in de installatie wizard in te bouwen om alleen voor de huidige gebruikt de sim te installeren?
|
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
hij is ook goed te gebruiken met een gamepad met 2 knuppels. Het heeft maar 1 klein nadeel en dat is je gasknuppel. Die moet je naar beneden duwen en vast houden, maar ach, who cares?? Maar ligt het aan mij, of is de heli echt makkelijk te besturen?
__________________ 18 februari 2012 Indoor rijden (nitro/electro) !!! http://www.rcc-zoetermeer.nl MELD JE NU AAN !!! |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2010
|
Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Ook fijn te weten dan er nog mensen met zo'n gek brilleke achter hun scherm zitten @Kloppertje: je hebt gelijk. Ik heb niet gedacht aan gebruikers die geen administrator rechten hebben. Ik probeer het recht te zetten in de volgende versie. Bedankt voor de opmerking! @Pinty: wat betreft de heli: ik ben zelf geen helikopter piloot en heb dus een beetje moeten gokken. Daarom heb ik 'm waarschijnlijk ook te stabiel gemaakt. Feedback van helipiloten is dus meer dan welkom! Davy
__________________ De gratis R/C flightsim: http://rcdeskpilot.com |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
VEEEEEEL te stabiel... Ik had trouwens bij de extra een realflight gevoel wat betreft meskant, alsof er nauwelijks romp is en hij het eigenlijk vooral door motorkracht komt dat hij eht nog doet. Daar kon ik het toestel behoorlijk aanpassen om iets te krijgen wat het ongeveer zo doet als ik verwacht (romphoogte bijna verdubbeld oa). Zelf modellen kunnen maken of aanpassen zou een mooie toevoeging kunnen zijn. Maar ik heb nog te weinig achter jou sim gezeten om er echt wat van te vinden, eerste indruk was goed. En het racen best leuk.
__________________ - Laatst gewijzigd door nando; 20 januari 2010 om 23:45 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |